15. feb 2007 Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Hvor belastende ...... morsyg hund {{forumTopicSubject}}
Vi har i dag været til juleskue i Næstved. Jeg havde tilmeldt både Riiini og Dian, men det er godt nok sidste gang jeg tilmelder begge drenge til samme udstilling.
Riiini var virkelig belastende af jalouxi. Han ville bare have sin mors (mig) fulde opmærksomhed. Han kunne slet ikke klare at jeg også skulle gøre Dian klar og have ham i ringen.
Riiini kunne være blevet bedst i racen i dag, fordi dommeren kunne bedre lide ham, men fordi han var så ukoncentreret gik han dårligt og det blev så Dian som vandt.
Jeg synes jo det er skønt uanset hvilke af dem som vinder, men det er belastende at have en så mor-syg hund.
Jeg kan jo ikke bare give ham et los i røven og sige skrid. Det har jeg nu heller ikke lyst til, men ville dog være rart hvis han var lidt bedre til at styre sin mor-syge.
dec 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 106
Tillykke med det flotte resultat - det er da til at glædes sig over, efter sådan en slem oplevelse...
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Nu ligger han her ved siden af mig på sofaen med stængerne i vejret og sover sødt og snorker. Og så er han jo charmerende
dec 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 106
Måske gad han bare ikke i dag? ... en off-dag?
Hyg jer... det vil jeg gøre når jeg får min hund...
Hvor belastende ...... morsyg hund