{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.260 visninger | Oprettet:

Forstår ikke Nikkys reaktion over baby {{forumTopicSubject}}

Hej min datter her lige fået en dejlig lille pige og Nikky og Citha har selvfølgelig været med ude og se hende. Citha ville gerne snuse til hende, hun var da spændende, men Nikky gik helt i tjaa,, jeg ved ikke rigtig, det så nærmest ud til at hun ville have hende, intet har i den grad fanget hendes interesse før. Hun vil helt op i ansigtet på babyen, hvilket hun ikke kom, hun er meget voldsom og prøver konstant, at komme op til hende. Hun var så ivrig hele den tid vi var der, at tungen hang ud af halsen på hende og hun sitrede nærmest :o) Halen går uafbrudt, hun er bare total, over glad. Det samme senarie gjorde sig gældende dagen efter, jeg var lige ude ved dem og Nikky hilste som alm, men da jeg viste hende babyen gik hun helt i selvsving igen og det hjælper ikke at give hende et stykke tøj babyen har sovet i, det bliver grundig gennem snuset, men så står den på baby jagt igen, denne gang kraglede hun op af mig for at komme op at se hende igen, hvad er det der gør hende så vild med denne baby?? Hun har altid været stille og rolig, faktisk har her før kommet en baby, som bare kunne stilles på gulvet i autostolen medens, de fik tøj af og Nikky snusede forsigtig til hende, hun er normalt altid så forsigtig, men bestemt ikke i dette tilfælde. Kan nogen fortælle hvorfor??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstår ikke Nikkys reaktion over baby
  • #1   11. dec 2010 Hvornår har hun sidst været i løb? Kan hun være falsk drægtig?

    Min lille nevø på 1½ mdr. var hernede i søndags og min lille franske bulldog reagerede næsten lige sådan. Og hun var falsk drægtig.... ;o)


  • #2   11. dec 2010 Tjaa det var hun for et par md siden sååå. Det har jeg ikke tænkt på og der er heller ikke nogen tegn på falsk drægtighed herhjemme, hun laver ikke rede eller samler bamser, men måske det alligevel er noget om det ?? hun kunne faktisk godt ligne en der ville have/passe hende, er bare i 7 sind, det kunne også ligne, hun syntes det var et lækkert måltid :o( Jeg er lidt bange for at lade hende komme for tæt på babyen, Hun har snuset til hendes ben og krop, men det er bare ikke nok, hun vil helt op i ansigtet på hende og det bryder jeg mig ikke om. Kan man se om en hund er falsk drægtig? ud over rede og bamser


  • #3   11. dec 2010 De kan være småtspisende og virke lidt deprimerede... Og være lidt mere kontaktsøgende end normalt... Lope samlede ikke bamser, men havde meget travlt med, at redde seng.

    Min havde også mælk i patterne, når man trykkede på dem... Skøre hund!!!


  • #4   11. dec 2010 Jeg snakkede med dyrlægen om det, som fortalte, at duften af baby kan påvirke dem helt vildt... Det er ikke noget, jeg har hørt om før, men kunne jo se på Lope, at hun reagerede på Oliver i det øjeblik han kom ind ad døren herhjemme....

    Resten af dagen lå hun bare ved siden af ham og slikkede ham på fingrene... ;o)


  • #5   11. dec 2010 Nikky har ingen af de symptomer, men hun har altid haft svært ved at komme over en løbetid, da hun var yngre de først 2 år tror jeg var hun inde ved dyrlægen og få en sprøjte for at få hormonerne i ro igen, så måske er hun bare skruk, når hun kan lugte babyen. Hun (baby Ronja) er også lidt for tidligt på vej, så hun var jo fuld af fosterfedt og det tager jo nogle dage før det er trukket helt ind, så måske lugter hun ekstra "lækker" af baby hun er jo kun fra i tirsdags :o) Pyy det letter mormor lidt, at høre at det sikkert er kærlige instinkter der vækker Nikky og ikke hendes indre ulv GGG men jeg håber nu hun snart vil falde lidt til ro, det er ikke så sjovt når hun i den grad flipper ud og vil gøre alt for at få fat i eller komme tæt på Ronja. Tak for hjælp

  • #6   11. dec 2010 Tillykke med titlen mormor :-)))) .

    Nu er det ikke helt det samme, da min mor jo er voksen. Men Emma herhjemme der normalt er ret reserveret, og er meget mors hund, bare ælsker når "mormor" kommer herhjemme. HUn elsker virkelig min mor. I alt den tid min mor er her, flyver Emma rundt om hende, piver hvis ikke mormor hele tiden røre hende. Og vil heslt op og sidde på skødet af hende og vil konstant op i hovedet på hende, for kontakt.

    Jeg tror baby og Nikky bliver de bedste venner, når hun lige lære, at lillepigen, altså skal blive noget ældre, før de kan hygge :-)))


  • #7   11. dec 2010 Babyer dufter sødligt og hvis det var min tæve ville jeg lade hende snuse over det hele. Da jeg kom hjem med barn nr 2 havde jeg en Collie og jeg lagde Maj på en dyne på gulvet og lod hende snuse og slikke på hende og de var efterfølgende uadskildelige

  • #8   11. dec 2010 Tak Ina ;o)) Din mor må føle sig højt elsker GGG måske lidt for højt :o)) Jeg håber virkelig dit bud vil holde stik for de 2 vil få rigtig mange timer sammen, da jeg ofte er sammen med den lille familie.
    Britta P Ja babyer dufter skøønt også for mig ;o) og du har måske ret at hun bare skal have lov at snuse alt det hun vil så hun kan få lysten og nysgerrigheden ud af kroppen, men jeg er noget nervøs for at hun vil træde på hende eller kradse hende, hun er så overtændt man skulle ikke tro det:o( jeg ved ikke rigtig vi må se hvordan hun tager det næste gang de kommer i nærkontakt.
    Min egen datter lagde jeg også på gulvet da vi kom hjem, så min daværende golden kunne hilse på hende og hun var stille og rolig snusede og gav hende et lille slik på kinden og så passede hun bare på hende resten af livet ;o)) lå under barnevognen i kurven ;o) når hun stod ude og sov og fulgte hende lige i r... da hun blev så gammel GG men dette er jo ikke min datter, men mit barnebarn og nu synes jeg godt nok sådan et lille menneske er noget skrøbeligt GG er vist blevet er værer pyller med årene :o))


  • #9   11. dec 2010 He he, vores Charlie er også helt babycrazy;o)

    Han er ellers en rimelig reserveret hund overfor fremmede (voksne), børn går han for det meste ligetil. Og med babyer er han helt ekset. Bare vi kommer forbi en barnevogn på tur, så er han ved at kravle op i kassen, hvis vi kommer for tæt på.
    Når han er med i stalden, og der er småfolk tilstede, så er det stensikkert han planter sig ved dem og holder vagt. Og sidst jeg passede min venindes lille pige, måtte jeg til sidst lukke ham ud af stuen. For han kunne simpelthen ikke lade lille Carla være når hun lå på gulvet. Og selvom han kun ville pusse og nusse hende, blev det lidt for voldsomt for den lille.

    Babyer er bare dejlige, og skønt med hunde som sætter pris på dem ;D


  • #10   11. dec 2010 Tjaa jeg synes nu det er lige i overkanten :o)) jo det er da godt hun ikke er bange for hende, men den kærliged er nu lige lovlig stor GGG det bliver da for træls for Nikky også, hvis det skal fortsætte :o(( vi må se, måske tiden vil hjælpe det håber jeg ihvertfald.

  • #11   12. dec 2010 da min søster fødte var willum også meget intra, og skulle hele tiden snuse og helst ligge oven på mig for at komme tæt nok på.

  • #12   12. dec 2010 Gir du ikke en update, næste gang guldklumpen har været på besøg ? smiley

  • #13   13. dec 2010 Så har vi været derude igen og Nikky løb selv ind som sædvanlig, heldigvis var min datters veninde der for Nikky sprang lige op i sofaen og sprang henover veninden for at komme hænd til min datter som sad med Ronja, veninden holdt Nikky så min datter kunne ligge Ronja i vuggen, hun kunne slet ikke holde Nikky på afstand hun vil helt op i hovedet på Ronja, sååå det går vist ikke over af sig selv desværre:o)
    I en anden tråd er jeg lige blivet gjort opmærksom på en anden ting som kan få Nikky lige så højt op at køre og det er små dyr, marsvin, kaniner, mus og fisk i et akvarie, hun kan bruge timer på at sidde og prøve at få fat i sådanne fisk når de kommer forbi, jeg ved sku ikke hvad jeg tror længere ;o( jeg tør i altfald ikke lade hende komme tæt på Ronjas ansigt, det er sku for risikabelt, vi må vel bare vente til Ronja kan begynde at gribe fat i Nikky for så skal hun nok fordufte, hun gider ikke små børn før de kan gå og hun kan lege tafat med dem og hun bliver aldrig fanget :o)) Ej det er sku lidt surt, at være så i tvivl om ens ellers så stille og rolige hunds intensioner, måske en adfærds dims er på sin plads nu, så jeg ikke maler fande på vægen og kan få en ordentlig forklaring. Nogen der måske kender en i nærheden af Ribe??


  • #14   13. dec 2010 pixel er sådan 24-7, altså totalt 110% babytosset... så vi er enige om at vi har barberet den ged med at hunde ligner deres ejere, for vi er absolut ikke selv babytossede, hehe - vi løber mere skrigende i den anden retning.

Kommentér på:
Forstår ikke Nikkys reaktion over baby

Annonce