728 visninger
|
Oprettet:
opdate på asti. {{forumTopicSubject}}
som jeg skrev tidlige var asti blevet syg af kennelhoste vaccinen og hun er stadig ikke ovenpå.
Var hos dyrlægen i fredags og blive lyttet og kigget i hals osv. hun besluttede så at give hende noget pincilin og nu her i nat har asti bare ikke haft det godt hun har hostet og snottet oghun har slet ikke kunne finde ro selvom hun har ligget i sengen med mig.
Kan medicinen løsne op så hun hoster mere og til jer der har hund syg af kennel vacccinen hvor hurtigt kom de over det..
ja jeg er begyndt at blive lmeget nervøs over at det ikke bliver bedre.
skal lige inf om at hun leger og spiser og er lige så fræk som hun plejer at være
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.609
Jeg er sikker på hun nok skal blive ok... Lyder som om hun er blevet ramt af kennelhoste "for real" af vaccinen...
Hvad siger dyrlægen?
Har fået vaccineret mine hunde med næsevaccinen gennem de sidste år og aldrig oplevet at de er blevet syge af det.
Krydser fingre for at det snart er overstået for Asti og ønsker hende god bedring
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.610
maj 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 348
Da Ditte reagerede, var det på den almindelige vaccine, og det varede kun få dage.
Men da hun fik halsbetændelse varede det længere. Hun var snottet, hostede og kastede hvidt skum op. Hun fik antibiotika, og så gik der vel en uges tid. Hun var ellers glad nok, og spiste normalt.
Jeg synes selv det var slemt, og man troede nogle gange, at hun var ved at blive kvalt.
At det så samtidig er så koldt og fugtigt, og hun er så ung, tror jeg godt det kan tage lidt længere tid.
Håber medicinen snart hjælper hende.
opdate på asti.