{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lyd cd tll hvalp
  • #1   2. dec 2010 Jeg lytter lige med - har overvejet det samme til Leopold - med hensyn til fyrværkeri....

• #2   2. dec 2010 Jeg har brugt DKK´s lyd CD til mine hvalpe fra de er 14 dage gamle i snart 5 år.
    De hunde, som har lyttet til lyd CDén er ikke bange for skud, raketter ,eller de mange lyde fra et hjem, som feks. støvsuger, vaskemaskine m.v. De hunde, som jeg har købt begynder at gø, når de hører lyd CDén, så derfor kan jeg varmt anbefale denne CD, men man skal starte meget tidligt, og det kan nås, hvis hvalpen kun er ca 8 uger. Det er noget andet hvis den feks. er 12 mdr, så er det for sent.

• #3   2. dec 2010 Jeg har lige købt sound scarry til at træne med Tazz =)

• #4   3. dec 2010 ville gerne have den.. men den er lidt peberet så jeg har ikke råd til den pt smiley

• #5   3. dec 2010 Janet.. det har du ret i.. kunne måske være en god ide..

og jeg kan sådanset godt vente med den.. for jeg kan alligevel ikke nå at bruge den før nytår (får min hvalp 3 dage før nytår)

• #6   3. dec 2010 Nu siger i at det er for sent hvis hunden er 12 mdr - skal det forståes som at så må man "bare" vente til det blir nytår og se hvordan hunden reagerer - eller kan man gøre andet for at træne med sin hund.. Leopold er jo 10 mdr nu - og har af gode grunde aldrig hørt fyrværkeri før - og kom nu (Ja jeg ved det - det var satme da oz et tåbeligt tidspunkt :S) til at tænke på - gad vide hvordan han tager det! smiley

• #7   3. dec 2010 Har haft 2 hunde før - den ene (En cairn fra DKK kennel som vi fik som unghund) var VIRKELIG angst for fyrværkeri.. Ca. 1 mdr før nytårsaften - og 1 mdr efter krøb han langs husmuren og nægtede at gå tur - han tissede hellere indenfor end kom ud - og selve nytårsaften samt dagen før og efter - var han på beroligende medicin efter dyrlægens anbefaling..

Og min rottweiler synes bare nytårsaften var dejlig.. Nogen der larmer? Hvor?? Hun var fuldkommen ligeglad.. Og hende havde vi fra 8 uger af - og havde ikke trænet med hende..

Så mine erfaringer med nytårsaftener er lidt blandet! smiley Så må ærlig tilstå - havde ikke skænket det en tanke at man måske skulle have en lyd cd..

• #8   3. dec 2010 Jeg kan ikke finde lyd CDén på DKK´s hjemmeside, men hvis man ringer derind, er jeg sikker på den kan skaffes.
    Hvis jeg havde en hund på 10 mdr, som aldrig har hørt disse lyde, ville jeg prøve at anskaffe CDén alligevel, og så starte meget lavt. Se hvordan den reagerer. En voksen hund kan reagere med angst. Det gør en hvalp som regel ikke.

• #9   3. dec 2010 hvad koster den cd ca. ved DKK? smiley

• #10   3. dec 2010 Jeg mener DKK´s lyd CD koster ca 168 kr.

Kommentér på:
lyd cd tll hvalp

Annonce