510 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hund og smådyr Hund og smådyr

Udover min hund har jeg 2 marsvin. Jeg havde en del flere, da jeg fik min hund, så han har altid været vant til dem.
Han har dog nu ændret adfærd overfor dem. Han har altid været sød (og nysgerrig), når jeg har sat ude med dem. Men nu har han virkelig kastet sin "kærlighed" på en unge jeg fik for nogle måneder siden.
Mit hjerte smelter næsten over, at se de to sammen. Han kommer nysgerrigt hen, når jeg har hende ude. Og efter kort tid begynder han at slikke hende. Og jeg mener virkelig slikke hehe. Hun får lov til at putte ved ham mens han nusser løs.
Jeg indskyder lige, at marsvinet ikke på noget tidspunkt har været bange for ham, og hun søger ham faktisk selv.
Jeg undrer mig dog meget over at han gør det. Er der nogen der har nogle bud?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund og smådyr
  • #1   2. dec 2010 Nåeh hvor sødt !!

Har kun set noget lignende, med min venindes tidligere hund. den var på besøg hos hende med dens nuværende ejere, og min veninde havde rotteunger, og den var bare helt forelsket i de små kravl smiley

• #2   2. dec 2010 Jeg tror da absolut at hanhunde kan have "yngel-instinkt" ligesom tæver kan.

Min Aqui er fx. ikke til at hive væk, hvis der er en menneske-baby i farvandet. Han har en gang præsteret at sidde i 1½ time og bare kigge op på spisebordet, hvor der stod en lift med en sovende baby....

• #3   2. dec 2010 Karina- Det er der flere som har nævnt når vi har snakket om det, men troede faktisk ikke, at det var muligt for hanhunde.

• #4   2. dec 2010 ej hvor sødt :)!!!

Min lille Robin har også det samme med børn, hvis jeg har ham med ud og handle og han ser en lille størrelse så bliver han helt vildt, han hopper direkte op på skødet af min fætter når han er her og følger ham rundt i huset. smiley

• #5   2. dec 2010 Kovo elskede rotterne.. især drengene.. han kunne også finde på at slikke på dem og "rense" dem.. han opfattede dem ret sikkert som hvalpe ..

• #6   2. dec 2010 Den hund jeg oplevede med rotteungerne var en tæve, men min den ene, er også voldsomt interesseret i ronja, min rotte. men jeg stoler nu ikke nok på ham til at lade ham komme tæt på hende smiley

• #7   2. dec 2010 Min gamle hund var vild med kaniner, han slikkede også på dem, hvis han fik chancen. smiley

• #8   2. dec 2010 hvis man går tilbage i tiden, så har hanhundene den egenskab at skulle passe på tæven og sørge for mad.
    Da vi havde slædehunde oplevede vi hanhunde (kun førehunden) komme og gylpe mad op til hvalpene og tæven.

Så det er vel et grundlæggende instink for at passe på de udviser?

Men det interessante (efter min mening) at de kan se at selvom det ikke er en hundehvalp, men at det er en unge af en art. smiley

Super cool hunde I har smiley

• #9   2. dec 2010 Line B, det er rigtigt. Det er lidt sjovt med hundes instinker osv nogle gange smiley og i det her tilfælde temmelig sødt smiley

• #10   2. dec 2010 Line- Jamen jeg er helt enig smiley Det er faktisk meget interessant.

• #11   2. dec 2010 Hvor lyder det sødt!

Jeg aner ikke hvad der kan forårsage det, men vi oplever samme fænomen herhjemme.

Lulu KNUSelsker vores ilder, og følger ham logrende over alt, og bliver så trist, når han kravler ind under sofaen, hvor hun ikke kan følge med. Hun dutter til ham. Opfordrer til leg. Slikker. Ja alt hvad hun kan gøre for at give (og prøve at få) opmærksomhed fra ham

Her har det ikke noget at gøre med yngel at gøre, eftersom vi allerede havde ham, da vi fik Lulu som hvalp smiley Men sødt, det er det!

• #12   2. dec 2010 ih hvor kært Danielle smiley , Det er sjovt at se sådan noget, også når man tænker på at hvis de har lyst så kan de tage dem i en mundfuld, men så er de alligevel så hengivende og søde ved de små kræ. Det er nu dejligt smiley

Så engang en udseendelse om en Shæfer og en kanin der var bedste venner, det rørte mig nu lidt :o)

Kommentér på:
Hund og smådyr

Annonce