puha hehe {{forumTopicSubject}}
åh ja de kære dyr i denne sne....
står og leger med vapsen, da der lige pludselig kommer en gul labrador tæskende ind i haven og vil lege med....
Min hanhund har det fint med andre hunde på neutral grund eller på deres hjemmefront, ellers kræves en ret så ordentlig præsentation, og så er han mest til damer.
nåh men denne bamse her vil altså lege, det vil min IKKE...
det ældre ægtepar der ejer hunden står og more sig kosteligt over at deres dyr har jagten en af mine katte ind i haven og blæser lige mod min, fik lige nøjagtig fat i ham (farvel manicure) og smidt ham i hundegården(stod lige ved siden af)
de kalder ikke på den med bliver tværtigmod fornærmet over min og min huns reaktion, da jeg så spørger hva deres hund helt reelt laver i min have, er svaret bare, lige så tørt: det havde jo ikke været et problem hvis jeg havde styr på min hund!
uhhhh, det er ik for sjov der står på min låge, jeg når hegnet på 2 sek. hvor hurtig er du???
så kviteret den oven i med en lort i min indkørsel som fik lov til at blive liggende....
NICE!
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 26 Svar: 1.780
dec 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 30
blev også selv skide forskrækket hehe
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 919
Jeg synes selv det er super pinligt hvis jeg går med en hund, som jeg troede jeg havde styr på, men istedet løber hen mod andre.
OG så på privat grund? Ej jeg havde været MEGET lille - forstår slet ikke den anden situation.. jeg tror at jeg havde flegnet fuldstændig hvis jeg havde været dig.
Du kunne jo faktisk have meldt dem til politiet og kvitteret dem med en bøde!
dec 2010
men deres reaktion!
at de først står og griner, og bagefter bliver fornærmet over at deres hund ikke må indtage min grund som det passer den...
DET blev jeg sur over
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.696
dec 2010
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 97 Svar: 610
dec 2010
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 97 Svar: 610
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 134
Self. kan det ske en hund render ind til en især når der andre hunde, men at de intet gør, ? whaaat
dec 2010
puha hehe