{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

puha hehe {{forumTopicSubject}}

åh ja de kære dyr i denne sne....
står og leger med vapsen, da der lige pludselig kommer en gul labrador tæskende ind i haven og vil lege med....
Min hanhund har det fint med andre hunde på neutral grund eller på deres hjemmefront, ellers kræves en ret så ordentlig præsentation, og så er han mest til damer.
nåh men denne bamse her vil altså lege, det vil min IKKE...
det ældre ægtepar der ejer hunden står og more sig kosteligt over at deres dyr har jagten en af mine katte ind i haven og blæser lige mod min, fik lige nøjagtig fat i ham (farvel manicure) og smidt ham i hundegården(stod lige ved siden af)

de kalder ikke på den med bliver tværtigmod fornærmet over min og min huns reaktion, da jeg så spørger hva deres hund helt reelt laver i min have, er svaret bare, lige så tørt: det havde jo ikke været et problem hvis jeg havde styr på min hund!
uhhhh, det er ik for sjov der står på min låge, jeg når hegnet på 2 sek. hvor hurtig er du???

så kviteret den oven i med en lort i min indkørsel som fik lov til at blive liggende....
NICE!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puha hehe
  • #1   2. dec 2010 tja jeg havde nok lige ladet min sætte den anden hund lidt på plads - inden den kom i hundegården - så kunne det da også være de fik det grin af fjæset igen smiley

• #2   2. dec 2010 Karin: ja egentlig.... men man reagere jo normalt ved at trække dem tilbage...
    blev også selv skide forskrækket hehe

• #3   2. dec 2010 JEg forstår simpelthen ikke folk siger undskyld eller forsøger at kalde den til sig.
    Jeg synes selv det er super pinligt hvis jeg går med en hund, som jeg troede jeg havde styr på, men istedet løber hen mod andre.
    OG så på privat grund? Ej jeg havde været MEGET lille - forstår slet ikke den anden situation.. jeg tror at jeg havde flegnet fuldstændig hvis jeg havde været dig.

Du kunne jo faktisk have meldt dem til politiet og kvitteret dem med en bøde!

• #4   2. dec 2010 jeg blev egentlig ikke sur over den løb ind i haven... det sker...
    men deres reaktion!
    at de først står og griner, og bagefter bliver fornærmet over at deres hund ikke må indtage min grund som det passer den...
    DET blev jeg sur over

• #5   2. dec 2010 Jeg var blevet stikhamrende tosset!! Hold da op!

• #6   2. dec 2010 tror nu ikke min havde gjort ham skade, men ved jo ikke hvordan det havde udviklet sig hvis nu den anden ikke fandt det morsomt at blive tromlet af et knurrende møgdyr hehe...

• #7   2. dec 2010 En undskyldning havde da været på sin plads. Hvor er det frækt.

• #8   2. dec 2010 anna: var nok også det jeg blev mest tosset over altså....

• #9   2. dec 2010 Ja, og jeg har samme reaktion som dig når der kommer en anden hund, jamen så trækker jeg Robin væk med det samme, eller hvis han er løs og han ser en anden hund, jamen så kalder jeg ham tilbage med det samme. Nogle hunde ejere er bare p.... ligeglad for DERES hund ikke gør noget. Jamen hvad så hvis min bider din? Så er jeg på røven. Pffff

• #10   2. dec 2010 wow du en tålmodig pereson, jeg var flejnet fuldstændig !

Self. kan det ske en hund render ind til en især når der andre hunde, men at de intet gør, ? whaaat

• #11   2. dec 2010 jeg er MEGET tålmodig hehe, og smuttere er da tilladt, men deres reaktion gjorde mig sku gal

Kommentér på:
puha hehe

Annonce