{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.822 visninger | Oprettet:

Alexander V
Alexander V
Følger: 1 Emner: 47 Svar: 189

Fransk Bulldog fældning {{forumTopicSubject}}

Jeg ville lige melde tilbage fra mit tidligere indlæg om Fransk Bulldog og dens fældning.
Jeg havde jo hørt at de næsten ikke fældede og der var mange uenige.
Så har jeg så fundet det her dog ikke om Fransk Bulldog men om Boston Terrier.

Der står følgende: Grooming:

Bostons require minimal grooming. These dogs just need a rub down with a damp towel several times per week. This breed is clean and has little doggy smell. Boston Terriers are very low-shedding dogs and are often referred to as ‘hypoallergenic’.

Til de ikke engelsk talende står der at at Boston Terrier fælder meget lidt og er tit gode til allergikere.

Jeg aner jo selvfølgelig ikke om Boston Terrier har samme pels som en Fransk Bulldog men det ligner det altså. Er Boston Terrier kendt for at være lavt fældende?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fransk Bulldog fældning
  • #1   1. dec 2010 Har en mistanke om at min hund er en blanding af en fransk og en boston og ligemeget hvad så kan jeg sige at hun FÆLDER! Hun er ikke allergivenlig...

Har hørt at lhasa apso er allergivenlige, samt pudler....

Men aldrig at fransk eller boston var...

Ellers må nogen godt oplyse Trunte om at hun skal fælde mindre... jeg havde engang en sort sofa nemlig...

• Alexander V
    Alexander V Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 47 Svar: 189
    #2   1. dec 2010 Lone og Michael.
    Der er få hunderacer der ikke fælder.
    Men, det var bare det jeg syntes lød mærkeligt på den hjemmeside at de ikke skulle fælde, når jeg havde hørt at de fældede normalt som andre hunde.

• #3   1. dec 2010 altså min franske fælder i perioder, ligesom de fleste andre hunde, men har nu hellere aldrighørt de skulle være allergivenlige 8)

Kommentér på:
Fransk Bulldog fældning

Annonce