{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

For koldt {{forumTopicSubject}}

Synes Jeres hunde også at det er for koldt at være ude for længe af gangen.

Jeg ligger jo syg herhjemme og her i løbet af dagen, så bliver hundene jævnligt lukket ud i haven, men jeg kan godt mærke at de ret hurtigt gerne vil ind igen. Og sådan plejer det absolut ikke at være. Tror måske de synes det er lige lovlig koldt udenfor.
Men der er jo heller ingen af dem som har særlig meget pels og ingen af dem har underuld. Så det er måske lidt forståeligt.

Hvad med Jeres hunde - synes de også det er lige koldt nok udenfor ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For koldt
  • #1   30. nov 2010 De gider ikke være ret mange minutter i haven. Men hvis jeg tager tøj på og går ud på tur med dem, så vil de med glæde være afsted i adskillige timer!

• #3   30. nov 2010 Min pige er gået i fæld så hun må have det godt varmt

• #4   30. nov 2010 Nej... det bliver kun træls, når hele maven er en stor snebold. Men så fjerner mor bare det værste og så er det afsted igen. Han kommer dog ikke i haven for tiden- sneen er så høj at hegnet kun stikker 10 cm op, så han kan nemt hoppe over det. Og det gør han hvis han får øje på en kat eller et eller andet

• #6   30. nov 2010 Igor, som hverken kan li kulde ller regn, nyder sneen og er svær at få índ fra haven igen. De to store kan være ude i timevis, mens plejebarnet bestemt ikke går ud frivilligt.

• #8   30. nov 2010 Susanne
    Det er også snyd med din hund *blink blink* - den er jo skabt til at være udendørs i bidende frost *SS*

• #9   30. nov 2010 Mine vil ikke være ude de fryser poterne her hvor der er - 6 til -8 i dag.

• #10   30. nov 2010 Zarina elsker sne og kulde, men hendes race (samojedhund) kommer jo fra Sibirien, så pelsen er dejlig tyk til denslags vejr.

• #11   30. nov 2010 pixel er bedre gearet til det her vejr end jeg er... så hun render lystigt rundt i sneen for fuld udblæsning... og min røv fryser altså til istapper, suk

• #12   30. nov 2010 Vores husky elsker det her vejr - men bull terrieren synes det er ganske forfærdeligt også selvom hun har fået et lækkert dækken.... Men forstår hende nu godt - det er jo bidende koldt og når man så ikke ka nå op over sneen er det uden tvivl ik morsomt...

• #13   30. nov 2010 Balder siger heller ikke så meget, tror han nyder det, dog oplevede jeg i lørdags, at han var gået ind af sig selv. Han blev lige lukket ud sidst på aftenen, og da jeg ville hente ham ind igen, ja så lå han allerede i entréen, der kiggede jeg altså noget..

(Døren står på klem når han er ude, han har en tendens til at gø lidt, og man vil jo gerne være gode venner med naboerne)

• #15   30. nov 2010 Buddy synes max et kvarter i haven er rigeligt!!! Så når han at blæse den igennem i et hæsblæsende tempo samt at få markeret på behørig vis smiley os så vil han meget gerne ind igen smiley

Turene er intet problem uanset længde, hm altså med mindre mor møder nogen vi kender og giver sig til at kagle smiley

Hvis han ikke er i bevægelse, begynder han at fryse lidt. Han sætter sig ned og efter lidt tid begynder han at klage sin nød - altså jeg opfattede det først som hans sædvanlige brok over kagleri på turen, men da jeg kiggede ned sad han og rystede lidt af kulde og tænderne klaprede lidt med. Så altså ingen kagleri med andre høns indtil kulden er på et mindre niveau smiley det er da også strengt at have sådan en social moar ;-D Det er så det han får ud af lige at have smidt pels i huset til den helt store guldmedalje...

• #16   30. nov 2010 Filippa pisse fryser. Hun vil rigtig gerne ud. Men kun i 10-15 min. Så vil hun sku gerne ind igen.

• #17   30. nov 2010 mine går til døren og vil gerne ud. når vi så åbner døren så sætte de rumpen i gulvet og ser ud til at tænke...øv, det er stadigt koldt...nej den kulde vil vi ikke ud i .

• #18   30. nov 2010 Goofy fryser også helt vildt, i haven er det bare lige ud og tisse og så ind igen, hvor Nanna og Tazz gerne vil løbe rundt og lege i sneen i længere tid - de elsker det.
    Det er det samme når vi går, goofy gider ikke og nana og tazz gerne vil gå som vi plejer

• #19   30. nov 2010 walde eelsker at være læænge ude i sneen,jeg vil bare gerne ind i varmen.

• #21   30. nov 2010 Her gider Faith ikke være ude ret længe, faktisk løber hun nærmest hele turen og har travlt med at kalde på mig hvis jeg går for langsomt. Og så skal hun ellers hjem og have tæppe på. Og hvis man kan ligge foran varmeblæseren, så er det bare mægtigt.
    Joy derimod har en helt anden pels, og synes overhoved ikke at have bemærket det er koldt, hun ligger ned i sneen og tygger i grene, og har det mægtig skægt. Mens jeg står og fortæller hende om hvor koldt det er, hun elsker også at ligger alle de steder det trækker her hjemme, hendes pels er også bare super god, sneen hænger slet ikke fast. Håber altså den bliver ved at være sådan.

Kommentér på:
For koldt

Annonce