{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Vi har "plejebarn"- jubii {{forumTopicSubject}}

Her i søndags hentede jeg lille ( standart størrelse gravhund ) Helike som vi skal passe indtil lørdag eftermiddag. Vi har haft passet hende før, men det var inden vi fik Igor. Så jeg var noget spændt på hvordan de "to store"- Anubis og Isis- ville tag at der kom endnu en voksen hund ind i huset. Især Isis´s reaktion var jeg spændt på. Hun ser Igor som sin og vil ikke engang have at Anubis leger med ham. På vej hjem standsede jeg ved skoven og tog Helike, Igor og Anubis med ud på en lille tur, og bagefter Isis og Helike, så de lige kunne hilse på neutral grund. Det gik fint, og det har det også gjort hjemme. Faktisk var der gensynsglæde at spore hos Helike. Helike og Igor har mødt hinanden nogle gange, og de tumler rundt herhjemme- hvilket ganske vist ikke behager Isis særlig meget. Helike er ikke vant til at komme ud og g særlig meget, men herhjemme står den på flere lange ture dagligt og selvom hun bestemt ikke nyder kulden, er jeg ret sikker på hun alligevel nyder turene sammen med de andre hunde. Jeg er sgu allerede helt ked af at jeg skal afleverer hende på lørdag igen. Smider nogle billeder ind i af hende og Igor i leg om lidt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi har "plejebarn"- jubii
  • #1   30. nov 2010 Lyder rigtig hyggeligt. Glæder mig til billeder.
    Der er jo ikke noget som en flok der fungerer godt smiley


  • #2   30. nov 2010 hvor dejligt smiley

    Det er skønt når det går godt den slags.. Og vi ha jo kunne følge med og læse hvordan den lille dame har gjort jer glade for gravhunden..

    Og så er jeg altså nødt til at påpege at med de ting man af og til læser (omend det måske er overdrevet) så er det godt at høre at hun kommer og hygger og bliver passet et dejligt sted med lange gåture smiley


  • #3   30. nov 2010 Hvor lyder det dejligt Lea :o) Der plejer jo altid at ske lidt sjovt hist og pist når der er en mere som ikke plejer at være der :o) Nååå der er da flere dage til lørdag, nyd du bare dagene (vil du sikkert også) ;o)

    Vi fandt os en ekstra hund, havde regnet med en Shih Tzu tæve, men det blev til en han, så der sker også noget her ;o)


  • #4   30. nov 2010 Har oprettet et fotoalbum. Håber at I kan finde det, for kan ikke selv se det når jeg går til min konto........

  • #5   30. nov 2010 Det virker :o) Dejlige billeder!

  • #6   30. nov 2010 Aino: Tak. Nyder at se dem tumle omkring. Det er sjovt at se hvordan hunde af samme race nu alligevel hygger sig bedst sammen. Igor elsker de to store- ingen tvivl om det- og han og Isis er gode til at lege sammen, men det er nu alligevel ikke samme slags leg som Igor og Helike har sammen eller som Isis og Anubis har sammen. Lige børn leger nu alligevel bedst.

  • #7   30. nov 2010 Ja sådan er det mange gange ;o)

Kommentér på:
Vi har "plejebarn"- jubii

Annonce