{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.407 visninger | Oprettet:

Ryster når han sover? {{forumTopicSubject}}

Hej vi har lige hentet den skønneste lille hundevalp i dag. Og nu når han ligger og sover/slapper af ryster han og trækker vejret hurtigt.
Min første tanke var at han måske bare drømmer men kan det passe når han ligger og ryster jævnligt hele tiden mens han sover?

SKal lige siges han er meget forsigtig og nervøs i hans adfærd, men det er vel også pga det hele er nyt?

Hjælp, skal jeg være bekymret for vores lille nye i familien??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ryster når han sover?
  • #1   19. nov 2010 Nope, du skal ikke være bekymret. Nyt sted, lille hvalp, nevøs adfærd.
    Men lad være med at forstyrre den i dens søvn.


  • #2   19. nov 2010 Der er nogle hunde som bare ryster meget, når de er trætte.
    Den gravhund jeg passer ryster også, men den er også helt korthåret, og eeeeelsker at ligge under et tæppe, det giver også lidt tryghed smiley


  • #3   20. nov 2010 Charlotte: Sjovt du skriver det har lige givet ham et lille tæppe på og det hjalp, gør det dog stadig lidt. Han kom fra et kuld på 7 og de lå i en klump og sov sammen hvilket selvfølgelig nok har givet tryghed og go varme smiley

    Ej en medløber: Han sover på gulvet lige ved siden af sengen på et tæppe og nu et tæppe over sig, da vi helst ikke vil ha hund i sengen smiley

    Så det er nok bare os der er for pyldret måske ? smiley


  • #4   20. nov 2010 Måske du skulle overveje en seng til den lille vaps som ikke går helt ned til gulvet. Hvis den kun har et tæppe, så kan evt. kulde fra gulvet godt trænge op igennem og gøre at han kan fryse lidt.
    Men får du hævet hans seng lidt over gulvhøjde, så kan det være det hjælper.


  • #5   20. nov 2010 God ide at stille det spørgsmål, har tænkt det samme, Fik vores lille hvalp igår og hun gør det også.. Men det kun lige engang imellem.
    Men når hun er faldet helt i søvn holder det op igen, tror det er fordi de er lidt usikre smiley

    Og stort tillykke med jeres nye familie medlem smiley


Kommentér på:
Ryster når han sover?

Annonce