{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

endelig hul igennem :-) {{forumTopicSubject}}

ja, så kom der endelig hul igennem , imellem Bertil og jeg.

Jeg lavede jo en tråd for små 2 uger siden , som handlede om , at jeg ikke rigtig kunne konnekte med ham på et mere mentalt plan ( hvis i forstår )

Med Simmer havde jeg en helt fantastisk symbiose og vi var 100 % konnektet mentalt. Dette er jeg i sagens natur jo meget indstilliet på også at få med Bertil ( ved godt det er to forskellige hunde )

Det jeg så har gjort efter jeg lavede den tråd er ;

- lagt al træning på hylden og brugt hvert et sekund på fysisk samvær ( altså berøring ) og samtidig har jeg talt rigtig meget med ham.

Og derfor ( tror jeg ) kunne jeg forleden nat ( han sover hos mig ) , mærke en helt anderledes kontakt og nærhed fra Bertils side igennem hele natten.
Måden han lagde sig tæt op af mit hoved , måden han lagde sig tæt i mine arme og tryggede sin lille krop ind til mig var bare så dejlig.
Denne tætte kontakt har nu været fremme flere gange , men kun om natten hvor han er træt og har brug for hvile.Hele dagen er han stadig en spirrevip fuld af energi og spas.

Og så kan jeg da afslutningsvis lige prale lidt endnu engang med den lille hund;

Han er nu 7 mdr. og jeg har stadig ikke set skygge af problemer med ham. Ingen grænser er nødvendige at sætte , han har bare fundet melodien i vores hjem og følger dermed noderne.

Og til dig lillle Bertil :

- mor tror på et langt og dejligt kærlighedsfyldt liv sammen med dig , hvor vi to vil være hinandens soulmate , vi skal bare have lidt mere tid til at finde ind til hinanden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  endelig hul igennem :-)
  • #1   17. nov 2010 åhhh hvor lyder det skønt Charlotte.. det har i fortjent..

  • #2   17. nov 2010 louise S

    tusind tak smiley

    jeg er bare så glad for min nye lille ven smiley


  • #3   17. nov 2010 Hvor er det pudsigt. Jeg sad NETOP og tænkte hvornår der kom en ny Bertil historie og har lige været inde at kigge på "flagermusen" smiley

    Hvor er det godt at høre.
    I skal nok finde hinanden på det 'level', du mener - er jeg sikker på.


  • #4   17. nov 2010 Susanne * DK Blackangel

    jeg tror at " fejlen " fra min side var , at jeg var alt for focuseret på selve træningen. ( ikke at jeg pæsede ham )

    da jeg begyndte at ændre mit adfærd til noget " mentalt " , ændrede Bertil sig også til noget " mentalt "

    Simmer var ekstremt behagesyg og dermed vild med træning og dette var vejen til hans hjerne

    Bertil er ikke det mindste behagesyg og derfor kunne jeg ikke komme ind til hans hjerne af denne vej. Derimod er Bertil en hyggefrans med trang til varme ( han er lille og fryser nemt ) og dermed blev denne varme tæthed vejen til hans hjerne.

    Prøv at tænke lidt over hvad din nye hund bedst kan lide af alt og så drej din kontakt den vej rundt.

    Jeg ved ikke om det hjælper , men det er da et forsøg værd


  • #5   17. nov 2010 Anne Sofie


    ejjj , hvor hyggeligt , at du tænker på min hund , dejligt smiley

    og jeg også godt jeg har været lidt mere tavs herinde end vanligt , men det er heller ikke de helt store oplevelser Bertil byder på ift. min elskede Simmer som var verdens største drillepnd


  • #6   17. nov 2010 Susanne * DK Blackangel

    undskyld , men der begyndte jeg altså at grine højlydt smiley


  • #7   17. nov 2010 hmm jeg tror kontakten kommer med næsten alle hunde.. men man skal give dem lov og tid.. Elmo elsker også at slikke på hænder osv.. men det gider jeg ikke... men derfor har vi stadig god kontakt.. og lidt som Simba skriver, så elsker Elmo at ligge under dynen.. og det får han lov til, og der ligger vi så helt tæt.. og det samme på sofaen, hvor han ligger ovenpå mig.. det er der vi er mest tæt.... jeg nyder de stunder.

  • #8   17. nov 2010 Nej, sådan er det nok altid. Man har nogle forventninger og et billede af hvordan det hele skal være og føles, og når det så ikke passer til det billede, bliver man "slået lidt ud" ... Jeg forstår udmærket smiley

    Men jeg er sikker på at han kommer til at give dig mange gode oplevelser, selvom de ikke er ligesom dem Simmer gav dig smiley
    I skal på niveau med hinanden og hvor er det skønt, at du har fundet ud af hvordan I kommer det!!


  • #9   17. nov 2010 smiley hvor er det dejligt at læse

  • #10   18. nov 2010 ja i må undskylde jeg ikke lige fik svaret jer igår , men lige pludselig frøs min pc og jeg kunne ingenting.

    i dag ser den ud til at fungere bedre smiley

    tak for jeres svar og jow , nu begynder jeg at tro på at det nok skal lykkedes at få et fantastisk forhold til den lille fyr.

    og så var jeg godt nok lidt hurtig med roserne omkring Bertil .......

    I dag har han ødelagt en lækker julemand som faktisk har betydet rigtig meget for mig igennem de sidste 12 år , snøft


Kommentér på:
endelig hul igennem :-)

Annonce