Kinesiologi? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der kender til Kinesiologi og kan forklare ret simpelt hvad det går ud på og hvordan det virker?
Mødte en kinesiolog idag da jeg var ude at gå med Trunte, Har hørt om det før og har også overvejet det til Trunte.
Har hørt at de kan hjælpe hormonerne med at komme i balance i kroppen og det er lige hvad Trunte har brug for.
Dyrlægen snakker om at grunden til at hun blev så syg var fordi hendes hormoner blev helt ustyrlige efter hendes sidste løbetid.
Må hellere forklare hvad der skete:
Først mistede hun lysten til at spise og begyndte at drikke vand i meget store mængder, derefter lukkede hendes nyrer og lever ned og fungerede ikke længere, oven i det blev hun falsk drægtig og begyndte at fælde utrolig meget.
Hun er selvfølgelig blevet behandlet hos dyrelægen og vi har efterhånden fået det hele nogenlunde under kontrol. Dr.dyr har så snakket om at det nok ville være en god idé at få hende steriliseret inden næste løbetid, hvilket jeg tror hun har helt ret i.
Jeg frygter bare at en sterilisation ikke vil være helt nok, så derfor ville jeg høre om der er nogen der har nogen former for erfaring med kinesiologi, da det umiddelbart virker som noget der kan hjælpe Trunte...
maj 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 348
Men jeg kender til sterilisation, og synes det lyder som en rigtig god ide.
Skal du ikke avle, er jeg sikker på det vil hjælpe hende. Og så er der også andre fordele. Som nedsat risiko for livmoder- og brystkræft. Ja, og så er det bare nemmere
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 574
Har selv lige haft besøg af en, også til hesten, men om det hjælper skal jeg ikke kunne sige, noget skete der i hvertfald.
Lidt sjovt at man kan spore en forskel med 1ml i så stort et dyr
Kinesiologi?