En stjerne har takket af {{forumTopicSubject}}
Jeg har tidligere lavet et indlæg tilbage fra WDS2010 i Herning, hvor min Baloo's morfar deltog i en alder af 17 år og 7 mdr. Han blev 2. bedste veteran med Excellent. I alt har han vundet 18 titler inden for udstilling og lydighed. I september udgaven af DKKs blad Hunden var der et flersiders portræt af ham og han ejer en gæv dame på 83 år.
Han er ikke i blandt os mere, for han blev mere og mere svag, så hun valgte selvfølgelig at han skulle have fred. Men hvor må det være underligt at miste en livskammerat igennem mere en 17 år. De har haft et fantastisk liv sammen og opnået mange ting.
Jeg er herrestolt over at han er morfar til min Baloo.
RIP fantastiske Matthæus, du vil aldrig blive glemt. Mine tanker går til Else som har mistet en sin allerbedste ven. Men jeg ved verden ikke står stille for hende. En lille ny hvalp har gjort sit indtog i hjemmet i september, som værdig afløser for en helt fantastisk hund. Men han var en ener, og han kan aldrig erstattes. Men livet går videre, men glemt det bliver han aldrig.
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Vi kommer til at savne dem begge to, men heldigvis kommer Therese og Pluto og kigger på når vi holder vores juleudstilling i december. Apropos udstillinger, Matthæus var altid i snor, men snoren havde han selv i munden. Så han gik med sig selv. Han var fantastisk lydig og han gik rundt med sin egen julegave i munden, som alle hundene får når vi holder juleudstilling.
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.208
Ja, kan godt forstå at du er stolt over at han er baloo´s morfar
aug 2005
Følger: 138 Følgere: 136 Hunde: 2 Emner: 178 Svar: 1.696
Kan huske hvor mange gange du har fortalt mig om gamle Matthæus.. Himlen har fået en stor stor stjerne..
Hvil i fred..
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.936
Kan godt forstå du er stolt af ha en sønne søn af Matthæus, det var hvad Else kalder det. Så vidt jeg husker, en dejlig dame.
En stjerne har takket af