1.670 visninger
|
Oprettet:
hold da helt op hvor blev jeg bange!! {{forumTopicSubject}}
her kl. 18.00 ca gik jeg tur med min Charlie og da vi går forbi et busskur springer der pludselig en mørk skygge frem mod Charlie og gør, det er en kæmpe Schæfer der lige havde lyst til at angribe min Charlie. Nøj hvor blev jeg bange! den bed sig fast i hans nakke. Heldigvis har en meget nakkeskind så der skete ikke noget. Jeg har gentle leader på ham så jeg havde let ved at trække Charlie væk. (den anden hund var ikke i snor) og bagefter pev han og jeg var bange for han havde fået et sår, men heldigvis ikke. Jeg forstår bare ikke hvorfor folk kan tillade sig at sidde med sådan en stor hund uden snor på..
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 215 Svar: 1.402
Jeg havde nok blevet lige så Bange som dig, jeg har desværre også oplevet at benson blev overfaldt, og det er bestemt ikke sjovt
fik du fat i hundens ejer?
apr 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 185
-og nej det er aldrig rart at opleve sådan noget!
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 215 Svar: 1.402
Men du skal have kigget den stakkels vuffer ordentligt igennem, efter den mindste skramme. Hvis der er det mindste, så tag til dyrlægen på ejeren af hundens regning.
Eventuelt meld hende til politiet. Det er ikke iorden at hunden ikke er i snor, og da slet ikke når den bider
hold da helt op hvor blev jeg bange!!