563 visninger
|
Oprettet:
Min store "pige" steriliseret idag {{forumTopicSubject}}
Min store dejlige "pige" Trøffle er blevet steriliseret idag, og det gik super godt.
Hun har været indbildsk gravid 3 gange og hun har været så plaget af hormonforstyrrelser og vist tegn på epilipsi, så nu håber jeg virkelig at hun vil kunne slippe for mange af hendes anfald.
Men det er kun mig om dur idag, og det er jo forståeligt at hun ikke har det så godt.
Er der nogen som har været det samme igennem med disse symptomer og kan fortælle hvordan de har det nu?
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 130
maj 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 348
Så da jeg fik mine nye hund, nåede hun kun en løbetid, før hun blev steriliseret. Og det er bare skøøøønt, at slippe for
Den første nat, havde hun det dog ikke godt, og havde ikke rigtig lyst til at ligge hos mig, var noget urolig. Så jeg lagde en varmepude under hendes tæpppe, og det hjalp!
Rigtig god bedring, med hende
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 158
Hun var ikke så glad i nat, så hun fik sin seng ind ved siden af mig, fik kraven af og jeg holdte øje med hende hele natten. Men hun faldt i søvn med det samme og hun er ikke interesseret i såret og stingene. Men hun har kraven på når jeg ikke er hjemme men af med det samme jeg kommer hjem Hun er heldigvis ikke hæmmet af det. Så tror på at dagene til næste fredag bliver nemme nok.
Men jeg er meget spændt på hvordan hun bliver nu, for hun har virkelig været plaget, så det kan kun gå den rigtige vej.
Men vil godt understrege at hvis det ikke havde været pga hendes "sygdom" så var hun blevet steriliseret alleigvel da hun desværre er en ulovlig race. Hun skal ikke sætte hvalpe til. Og det ville kun være synd med al det hun selv har været igennem.
Men hun er evig og altid glad, så håber kun det bedste for hende.
Min store "pige" steriliseret idag