{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.245 visninger | Oprettet:

Buster dækkener, gode? Andre? {{forumTopicSubject}}

Er lige ved at kigge dækkener til mine to Bull Terrier banditter, det her kolde/våde vejr er ikke lige deres kop the, så må hellere få bestilt noget godt og varmt til dem.

Har kigget lidt på Buster dækkener (fordi der var tilbud, dejligt!), men hvordan er pasformen på dem?
Umiddelbart ser de jo fine ud på billederne, men det er altid svært at vurdere jo..

Eller måske I kan foreslå andre mærker der har god pasform og er dejlig varme?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Buster dækkener, gode? Andre?
  • #1   10. nov 2010 Buster er gode nok . Hurtta er helt sikkert de bedste :o)

Jeg har både Hurrta's vinterdækkener, Et par Buster og nogen fleece trøjer.

Det bliver som regel fleece trøjer i bil og de dejlige Hurtta dækkener til gå turene :o)

Hurtta kan købes til rigmelig priser på e-bay, eller andre udenlandske sider :o)

• #2   10. nov 2010 altså jeg har kun kigget på hvordan de er syet og det ser ikke særlig pænt og godt ud.
    syns ikke det er kvalitet.
    feks så er der på nogen lynlås på ryggen og den går lige ned på ryggen af hunden. der er ikke noget bagbeklædning på eller noget.
    ved ikke om de er gode af have på. havde bare en kunde for noget tid siden der ville ha lavet noget som hunden skulle have inden under et buster dækken fordi lynlåsen irreterede.

• #3   10. nov 2010 Da Lanka skulle have nyt sidste efterår tog jeg hende med ned til den lokale dyrehandel. Og det viste sig, at det der sad bedst på hende - var det ultimativt billigste. Det har fleece på indersiden og er både vind og vandtæt. Men det er ikke noget kendt mærke.

Så jeg vil klart anbefale, at du tager dem med ned, og finder det, der sidder bedst på dem smiley

• #4   10. nov 2010 Tror jeg vil prøve e-bay mht. Hurtta! For ja, de er nemlig rigtig lækre, prisen er så også derefter smiley

• #5   10. nov 2010 Ja, det kunne jeg selvfølgelig også, prøve tage dem med ud og afprøve hvad der er bedst..

Havde et Hurtta til min første bull terrier, det var et rigtig dejligt dækken, prisen er bare også derefter i forhold til de andre og kunne man finde noget billigere, men med god pasform, så ville det da klart være at foretrække.

• #6   10. nov 2010 Jeg har lige købt Buster vinterdækkener. Jeg synes at det virker som om de har god pasform, men der mangler helt klart ben stropper til at holde dækkenet nede om ryggen på hunden.

Jeg vil til hver en tid anbefale Back on Track dækkenet. Bedre dækken fåes ikke. super pasform og mange størrelser.Men de er også dyre. Men det er nok omkring samme pris som hurtta.
    De kan ses på www.hundenshelse.dk

• #7   10. nov 2010 kan se at Back on Track faktisk er billigere end Hurtta...

• #8   10. nov 2010 Jeg er rigtig glad for Back on Track og Obtrack. Fantastisk pasform og virkelige holdbare!

• #9   10. nov 2010 Her i DK er Back on Track billigere ja, men har nu siddet og kigget lidt på e-bay og kan faktisk gå Hurtta til ganske gode priser (noget billigere end herhjemme), så det er værd at overveje.

Nogle der har prøvet både Hurtta og Back on Track og vil sammenligne de to mærker? smiley

• #10   10. nov 2010 Jeg har købt på E-bay til henholdsvis 43,50 Euro & 47 Pund ( inkl fragt )

Det kan du næsten ikke få et godt Buster til herhjemme ;o)

Har også hørt meget godt om Back on Trtack, men har ingen personlig erfaring!

• #11   10. nov 2010 Hold da op, det var billigt, jeg sidder og kigger på den tyske side og har endnu ikke set nogle nede i den pris, men mine skal nok også have en noget større størrelse end dine, så nok derfor?

• #12   10. nov 2010 Det er priser på str- 2 i str. 40 og 45 mener jeg de hedder :o)

Der er ikke så gode priser lige i øjeblikket - men det er meget skiftende :o)

• #13   10. nov 2010 Ja, mine skal højere op, den ene er 50-52 i ryggen, den anden er nok oppe i en 60 tror jeg (han er ikke målt endnu)..

• #14   10. nov 2010 Har haft hurtta til min den lille da hun bruger dækken MEGET.
    Har været super glad for det, men det er blevet for småt og nu er der ikke noget der passer hende i str. Og så synes jeg prisen er meget pebret til min sølle løn.

Tog hende med ud og prøve dækkener, og endte med et weatherbeeta dækken. Havde aldrig hørt om det, men det sad godt, var tykt og varmt og til 199 kr. Så var det solgt. smiley

• #15   10. nov 2010 weatherbeta laver også dækkener til heste og der er det ihvertfald en super kvalitet smiley

Kommentér på:
Buster dækkener, gode? Andre?

Annonce