453 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

~ Den røde ko ~
~ Den røde ko ~
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525

Afhængig af leg? Afhængig af leg?

Hej igen!
Jeg vil bare høre jeres mening.
Mener i at ens hund kan blive afhængig af at lege med dens legekammerater. Hun er blevet afhængig af vores 3 gå-ture hver dag, ved at stå klar når hun syntes tiden nærmer sig (selvom det er forskellige tidspunkter vi går).

Nu er jeg så heldig at der bor 2 hunde som hun leger godt med. Men hvis nu vi mødes næsten hver dag, vil hun så ikke vænne sig til at det er noget vi SKAL gøre og kede sig hvis vi flytter eller hvis hundene flytter?!

De leger osse lidt vildt, syntes jeg. Hvis de ryger for højt op i gear kan jeg stoppe dem (de gør ikke hinanden noget eller noget, kan ik forklare det). Men vil det gøre at hun lære for meget ved denne adfær? Jeg leger ALDRIG selv voldsomme lege med hende. Men er det nok? Ved ik om jeg forklarede mit spørgsmål godt-nok?!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afhængig af leg?
  • #2   9. nov 2010 Nej, legen er ikke sån så jeg ville frygte for min eller de andre hundes "sikkerhed", det ville jeg ikke tillade. Og hvis jeg lige råber lidt højt, så falder de ned med det samme (Tror jeg er Alfa når vi er sammen). Den 3. hund er en hvalp på ½ år som er "ankommet" idag. Men den er i samme kalipre som min hund. Den har ik haft problemer med at tilpasse sig ´de stores leg´. Så måske er det bare mig der er pulret.

Det skal så lige siges at mine forældre har en lille hvalp som min hund bliver nød til at passe på, når hun leger med den. Så hun må på ingen måder overfører sin voldsomme leg til den. Er det noget hun kan mærke og tilpasser sig?!

Jeg håber du har ret i at hun ikke bliver afhængig. For det er både hyggeligt, dejligt og sjovt at se sin hund lege med andre. Og så bliver de så dejlig trætte.

• #4   10. nov 2010 Der er ingenting herhjemme der har en tidsplan. Alt bliver gjort når jeg har tid og lyst. Jeg aner faktisk ik hvorfor hun har nogle tidspunkter hvor hun fjumser rundt og forventer vi skal ud. Men det er ikke noget der genere mig, da jeg så bare går eller finder på andre ting. Det er mere hvis hun bliver afhængig af legen, for den rolle kan jeg jo ikke tag. Jeg prøver osse at lægge det så det ikke bliver hver dag, og slet ik samme tid. Og den mark vi bruger til leg, sørger jeg osse for at gå på uden at der er andre, så hun ikke forventer at hun skal lege så snart vi går den vej.

Kommentér på:
Afhængig af leg?

Annonce