Afhængig af leg? Afhængig af leg?
Hej igen!
Jeg vil bare høre jeres mening.
Mener i at ens hund kan blive afhængig af at lege med dens legekammerater. Hun er blevet afhængig af vores 3 gå-ture hver dag, ved at stå klar når hun syntes tiden nærmer sig (selvom det er forskellige tidspunkter vi går).
Nu er jeg så heldig at der bor 2 hunde som hun leger godt med. Men hvis nu vi mødes næsten hver dag, vil hun så ikke vænne sig til at det er noget vi SKAL gøre og kede sig hvis vi flytter eller hvis hundene flytter?!
De leger osse lidt vildt, syntes jeg. Hvis de ryger for højt op i gear kan jeg stoppe dem (de gør ikke hinanden noget eller noget, kan ik forklare det). Men vil det gøre at hun lære for meget ved denne adfær? Jeg leger ALDRIG selv voldsomme lege med hende. Men er det nok? Ved ik om jeg forklarede mit spørgsmål godt-nok?!
jan 2010
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525
Det skal så lige siges at mine forældre har en lille hvalp som min hund bliver nød til at passe på, når hun leger med den. Så hun må på ingen måder overfører sin voldsomme leg til den. Er det noget hun kan mærke og tilpasser sig?!
Jeg håber du har ret i at hun ikke bliver afhængig. For det er både hyggeligt, dejligt og sjovt at se sin hund lege med andre. Og så bliver de så dejlig trætte.
jan 2010
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525
Afhængig af leg?