{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

Er det mig den er gal med her? {{forumTopicSubject}}

hej er en smuk ægte amstaff tæve som søger en flot hanhund til at blive far til mine hvalpe...
er jeg god og rolig og en rigtigt familie hund.
håber vi kan finde en kæreste til mig i omegn eller på sjælland
da jeg er i løbe tid nu smiley

mvh Choko

resten kan vi altid snakke om smiley

Kommentarer
Louise R :Undskyld mig.
Men så vidt jeg husker , så siger loven nu, at man ikke må avle på disse ellers så dejlige og fantastiske hunde. Så hvorfor søger du en hanhund til dette?
28-10-2010 20:58:08 Slet kommentar

Annoncør :bland dig uden om hvis jeg syntes det vil være godt for min tæve at blive mor...
28-10-2010 21:05:30

Annoncør :går ikke amok er bare træt af mennesker der blander sig i mine beslutninger med mine egne hunde kan forstå hvis de ikke er mine men det er de..jeg kender dem alle sammen mega godt da de er min fritid og min hverdag... elsker dem hver især putter og nusser dem på maven hver dag og hvis jeg mener at det ville være godt for min amstaff tæve at blive med hvalpe jamen så er det...bestemt hun har et meget stærkt modergen og er helt åndsvag med hvalpe.. hun prøver at amme dem og tror bestemt det er hende hver gang hun ser nogen
28-10-2010 21:26:36

Louise R :Siger jo ikke noget om at din tæve ik vil blive en super go mor.
Men hva hjælper det når det er ulovligt at avle på muskelhunde, efter den nye lov er trådt i kraft?
Du synes måske det er en smadder go ide at sætte et kuld hvalpe til verden, for så at få dem aflivet bagefter, fordi det ikke er lovligt?
Det er da super synd.
28-10-2010 21:47:40 Slet kommentar

Annoncør :hvis du kigger godt herinde så er der mange der avler stadig og ikke gider indordne sig efter latterlige regler og de sælger bare hunde som igenting var sket der er jo køber til dem stadig... det er jo dejlige hunde og gode familie hunde...
28-10-2010 21:49:40

Louise R :Jeg synes det er helt hen i vejret det du har gang i der. Jeg elsker muskelhunde race, de ER dejlige og de ER hammer gode familie hunde. Ingen tvivl om det. Har selv været ejer af en i 3 år.
Men derfor synes jeg at den grund du giver til at du synes det stadig er iorden at avle på din tæve, på trods af den nye lov, den er jo ikke smart. Kan godt være der stadig er mange købere og avlere derude stadigvæk, det ved jeg også der er , men det gør det jo slet ikke iorden af den grund, lige meget hvad. Det er da ikke iorden at avle på sin hund, som er blevet en såkaldt "listehund" på grund af ny lov, fordi du synes din tæve vil egne sig godt til det. Tænk over konsekvensen og skæbnen, for disse små hvalpe du sætter til verden. Det er bare ikke iorden .
28-10-2010 21:59:38 Slet kommentar

Hva f..... sker der lige? jeg er helt mundlam næsten...

Ved ikke om det er udhængning, men jeg har ændret personens rigtige navn, til Annoncør i stedet for.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det mig den er gal med her?
Kommentér på:
Er det mig den er gal med her?

Annonce