Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kosttilskud?
  • #1   28. okt 2010 jeg er af den overbevisning at det ikke burde være nødvendigt, hvis man gir et ordentligt foder... jeg giver dog selv hokamix til mine hunde fordi de bliver brugt som de gør.... men giver ikke olie osv...det burde være i foderet

• #2   28. okt 2010 Vores hunde får grizzly oil og rød tobisolie, de får begge dele skiftende mest fordi Zera har en kedelig tendens til at køre træt i sit foder (uanset mærke)
    De har allesammen en flot pels, og ja jeg syntes det vigtigt de får noget olie af en art, jeg tager jo også vitaminer smiley

• #4   28. okt 2010 Mine får ikke andet, end deres tørkost. Og har flotte blanke pelse, normal afføring og flotte tænder mv.

• #5   28. okt 2010 Jeg giver hørfrø olie

• #6   28. okt 2010 Der kan man se, hvor uvidende, jeg er :D, aner ikke engang, hvad Hokamix er.

patricia
    Hvad mener du med, at de får det, fordi du bruger dem, som du gør? Er det noget med, at de belaster deres kroppe mere end "almindelige" hunde?

pastasalatdansker
    Jeg kan godt forstå det som en smagsforstærker/variant, jeg giver også af og til lidt tun oveni tørkosten for variationens skyld, men burde foderet ikke indeholde det, de har brug for? Jeg tager forresten heller ikke selv vitaminpiller, da jeg går ud fra, jeg får dækket mine behov gennem min kost

• #7   28. okt 2010 marianne, vi træner meget... og så skal de gerne være sunde i deres led og knogler, derfor vil jeg gerne være på den sikre side, og give dem noget der sørge for at give det sidste boost

• #8   28. okt 2010 Hunden forandrer jo behov afhængigt af mange ting, så jeg justerer med tilskud, men vil have, at hunden fungerer godt på sin kost også uden en masse oveni.

• #10   28. okt 2010 Vores får deres tørfoder, deres BARF, og Vivet - så får de smidt lidt æg i maden ind imelelm - andet har vores ikke brug for.

Lille biting - til dyr hedder det ikke kosttilskud - det er kun til mennesker. Til dyr hedder det kun tilskud (fodertilskud)

(link fjernet)

• #11   28. okt 2010 Lars
    Hvad får de hørfrøolie for?

CH
    Hvordan f.eks.? Som patricia, at hvis de skal træne meget, får de noget for led og knogler eller tænker du på hundens aldre/noget helt tredje?

Ulla
    Det tror jeg faktisk, der er rigtig mange, der gør. Min (helt uvidenskabeligt baserede) opfattelse er, at LANGT de fleste forældre som minimum giver poderne vitaminpiller
    (Puha, får helt kvalme ved tanken om dengang, min mor fandt på, vi alle skulle have levertran - heldigvis kunne hun ikke selv holde det ud så længe)

Søren
    Haha, jeg ville bare have skrevet tilskud til foder, men syntes, det lød mere som noget med penge. Hade ikke tænkt på at bytte det rundt til fodertilskud smiley

• #13   28. okt 2010 Det hænder også de får rester fra aftensmaden i maden smiley er ikke nogen saint når det kommer dertil.
    De får godt foder og der er det de har behov for i fodret. her er det fodertilskud og smagsforstærker, men tror ikke deres pels ville være så flot uden olien.

Ha ha jeg spiser slet ikke sundt nok til at kunne retfærdiggørre om jeg får mine vitaminer eller ej, hvis de ikke kommer i pilleform ;p

• #14   28. okt 2010 Min får lakseolie i maden, da jeg ikke gider støvsuge hundehår hver dag. Det tager noget tid inden det virker, men nu er det nr. 2 hund der er holdt op med at fælde, så virker det gør det.

• #15   29. okt 2010 Marianne og Jens - vi giver ikke så meget til led, det er i foderet. Vi giver eksempelvis noget oksefedt i perioder, hvor hunden skal lave meget. Vi kan også give den pemmikan i samme forbindelse.
    Så kan den få lakseolie, hvis huden er lidt tør - og så videre.

Kommentér på:
Kosttilskud?

Annonce