{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den nye lov
  • #4   26. okt 2010 Hvalpe skal være 8 uger hverkn mere eller mindre, hvalpen lære ingenting af dens mor efter 8 uge i forhold til hvad en ny familie kan tilbyde. Ville aldrig købe en hvalp over 9-10 fordi sælger forlanger det, ville finde et andet sted at få hvalp fra så.
    Det eneste ved den nye lov som vedrører hvalpe er at de nu skal være chippet inden ottende uge.

• #5   26. okt 2010 Jeg havde samme diskussion for nogle måneder siden. Vedkommende mente, han havde hørt det i nyhederne. Men nej. Det er ikke en ny lov vedr. hvalpe. For et år siden blev den nye lov om killinger vedtaget. Gætter også på det er den folk har hørt om smiley

• #6   26. okt 2010 Ja var nemlig til familie fødselsdag i weekenden og alle holde fast i det med 12 uger, og jeg følte mig meget sikker på det med de 8.. smiley
    er glad for at vide jeg har ret..

• #7   26. okt 2010 Det er rigtigt med at hvalpe skal være de 8 uger, og killinger 12.
    Og som *About Dogs* også skriver så ville jeg "helst" ikke købe så gammel en hvalp da man jo gerne vil kunne ha lidt tid til at præge den til sit liv sammen med "mig og det liv der venter den.
    Det jeg mener er at er hvalpen over 12uger så vil de blive sværere at "nå ind til" hvis de f.eks har noget "uhensigtsmæssigt" med i bagagen.

• #9   26. okt 2010 Helt enig Pia. Jeg har jo bare altid taget mig af de "dårligt stillede" vovser/dyr og der har jeg lært at jo tidligere jeg får dem, jo letter er det at lære dem om tillid og alle de andre ting som er vigtige for hundens velfærd resten af dens liv. Det gælder nu også killinger og self. alle andre dyr. ;o)

Men jeg ville ønske at alle gjorde som du, jeg tar Hatten af for dig, for det job du gør med dine hvalpe.*Ss*
    Så slap jeg "og andre" for at skulle kæmpe med de gi så mange stakler livslysten tilbage..

• #11   26. okt 2010 Hehe det lyder som en snild sag at købe hvalp af dig pia K, dejligt at hører at du gør så meget og ligger så meget energi i det. Det var der mange flere som burde.

Kommentér på:
Den nye lov

Annonce