{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Nadia udstilling idag... :o) {{forumTopicSubject}}

Det havde været en rigtig hyggelig dag idag på udstillingen, liiige indtil Nadia skulle i ringen!! .o(

Trods flere øvelser hvor Nadia havde gået fint,
ville hun bare overhovedet ikke gå pænt i ringen... :o(

Der havde været en før oz der havde tabt pølser
på gulvet men dog samlet dem op efter sig...
Meeen pigen med den gode "spor-snude" (he he)
var ikke til at nare...
Så hun gik eller løb med snuden begravet i tæppet. :o/
Og da dommeren skulle kigge på hendes tænder gjorde hun alt for at slippe. :o/

Men hun fik dog trods alt en 2. præmie, og fin kritk. .o)
(trods en meget hård kritik af en HG bruger!)

Nå men nok om det...
Nadia mangler kun en mental test og så kan hun blive
avlsgokendt... Jubiii...!! :o)

Og så en rettelse til den person der havde meget travlt med at krittiserer min hund...
Nadia har B i sine hofter og IKKE D. Øv bøv..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nadia udstilling idag... :o)
  • #1   7. maj 2006 Mark... Find din sut.

• #2   7. maj 2006 Har været forbi og givet karakter. Kanonflotte billeder og flotte hunde.. Har ikke en disse forstand på det Markblom skriver med benene... for mig er det vigtigt at hundene trives.. en skønhedsfejl eller 2 har vi vel alle.. hunde som mennesker.

• #3   7. maj 2006 Gggggg....

He he... Ikke èn af mine venner ville overhovedet spilde sin tid på dig.

Hyg dig.

• #4   7. maj 2006 Helle...

Tusinde tak... :o)
    Du har fuldstændig ret i at vi alle har skønheds fejl... *s*

• #5   7. maj 2006 Hold da op.... Hallo hofterne blev bedømt forkert, så måske skulle du HR. Markblom få dig et par briller inden du tilbyder folk tudekiks, du kunne henne med og give dem et dejligt stykke lagkage.. haha

• #6   7. maj 2006 Hvad snakker du om Mark....??
    tror du ikke du sku til at få dig et liv....???
    Det virker som om du har enormt travlt med mit.

• #7   7. maj 2006 henne=ende... haha.. grin.. Vi må nok deles om brillerne HR. Markblom... lol

• #8   7. maj 2006 Tak Michelle... :o)
    Synes oz min hund er dejlig... *s*

Synes bare det er ærgeligt at der er nogen der går så meget op i at finde andres fejl end sine egne. :o/

He he... Stine...

• #9   7. maj 2006 Mark....

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=42405

Hvad skrev du nederst i denne tråd.....?

Så vidt jeg kan se står der: Stella der er ingen der slår Izo.

• #10   7. maj 2006 Mark - Hvis det bare var kritik du gav, så ville det sikkert også være fint nok, men du er jo direkte ondskabsfuld at høre på.. Såååå, hvad er dit sande problem egentlig..?

• #11   7. maj 2006 Mark...

Den dag vi mødtes til ringtræning havde du MEGET travlt med at fortælle om at Nadias hale var for kort, at han stod som om hun havde skidt i bukserne.
    Du skrev på min fon at Nadia nok ikke ville klare sig godt pga. hendes krop osv osv.

Hvem fanden tror du at du er.....??
    Hvis du har så travlt med at gi andre folks hunde kritik,
    burde du så ikke blive dommer istedet for....??

I mine øjne virker det som om du har vildt ondt i et hvis sted...
    På mig virker det som om du er misundelig...

JEG har aldrig bedt om din mening...
    men du har godt nok haft travlt med at råbe op med den.

• #12   7. maj 2006 Mark...
    Du sagde på INTET tidspunkt at min hund var flot...
    Du havde mere travlt med at fortælle mig at jeg nok ikke skulle ta til Polen og udstille hende før jeg havde set hvordan det gik idag. Fordi du var overbevist om at hun ikke ville klare det idag.

Men kan ikke se hvad du har så travlt med mig og min hund for....
    Jeg havde aldrig stået og talt dårligt om dine hunde.

• #13   7. maj 2006 Jonas....
    Jeg tar på udstilling for at få en dommer til at bedømme min hund sku ikke en eller anden knægt fra Ishøj.

• #14   7. maj 2006 Mark... tror du skal ta dig et kursus i komunikation.

• #15   7. maj 2006 TILLYKKE MED NADIAS 2 PREMIE

OG TIL HAM HALLØJ BLOM NADIA ER DER IKKE NOGET GALT MED HVIS DU SYNTES DET SÅ SKULLE DU GÅ TIL SYNOPTIK DE HAR GRATIS EFTERSYN

• #16   7. maj 2006 Godt nok er jeg Marks ven, men jeg ville give ham ret i at du skulle kunne tage den kritik at din hund har "skæve" ben og de går ind af.

HVIS den så har D hofter, kan du jo ikke få den avlsgodkent som du gerne vil.

Tag kritik til dig og lær af det !
    tror lidt i har misforstået hinanden. jeg snakker jo med mark og han sagde at Nadja var en pæn hund og havde et SUPER hoved, men benene gik lidt ind af og det ville nok trække ned.. og så det at du ikke havde gået til træning med hende.

han sagde intet om at hun var grim, tvært i mod !

hun er IKKE grim ! bare synd med hendes ben. ellers er hun lækker !

• #17   7. maj 2006 Mark...
    Der skal godt nok mere til før jeg tuder...

Men jo... Efter du som det første til ringtræningen fortalte
    at hendes hale var for kort, at hun stod som om hun havde skidt i bukserne, og at hun stod som en hund du havde kendt som var død nu på grund af HD osv.

Og efter vi havde været på en gård i Greve og kigge på en eller anden hundehandlers hunde som du bla. Har støttet ved at købe hund hos, hvor du stod og RÅBTE op om at Nadia lignte en hvalp ved siden af.

Og efter du skrev at min hund skulle op imod en masse flotte tæver osv.
    Jo Mark... Der sagde du at Nadia havde et flot hoved, men at du ikke troede at hun ville vinde noget pga. Hendes fysik.

• #18   7. maj 2006 Hør i 2 - både Stella og Mark.. I er begge oppe og køre og har vidst intet at laste hinanden på. Jeg så den linie hvor Mark skrev at intet kunne slå Izo.. altså helt ærligt.. det er jo kærligt ment og det kunne jeg da sdelv finde på at sige om min hund. For i mine øjne er der intet der kan slå ham for jeg elsker ham over alt i verdenen. Det er dermed ikke ment at andres hunde er grimme osv. Hvis I ikke kan døje hinanden, hvorfor så ikke bare ignorere hinanden istedet for at gøre altid værre..

• #19   7. maj 2006 Stella, Mark har selv lige "kritiseret" sin egen hund i tråden før ved at dens vægt var for høj.. så han mener vel heller ikke at hans egen hund er perfekt.

• #20   7. maj 2006 Kenneth...
    Jeg kan sku godt tåle kritik...
    Enten ved at jeg selv spørge om folks mening
    eller hvis folk kan sige det på en måde man kan bruge til noget...

Men det er nok oz lidt svært at sætte sig ind i for dig,
    da du ikke var der da Mark kritisserede hende.

• #21   7. maj 2006 Mark... Den eneste der sutter røv her er sku dig...
    Gå ud og kig dig i spejlet...
    Du er stadig brun om munden.

• #22   7. maj 2006 HALLO MARK - Du er sku'da ondskabsfuld at høre på, når du siger hun ligner en der har skidt i bukserne..

• #23   7. maj 2006 tag det roligt stella.. han sidder jo lige og siger at din hund er dejlig ??

forstår ikk at du ikk bare lukker af hvis du ikke er enig med mark ? det gør vi andre da hvis vi ikke gider høre på ham når han siger lort smiley (du kan ta' det mark ! )

• #24   7. maj 2006 HMMM, synes godt nok det er en strid tone der føres her...

Stella:
    Jeg synes Nadia er en af de fineste Amstaff tæver, jeg længe har set. Tag dig ikke af Mark, han er ny i faget. Det er god ringside opførsel, kun at udtale sig positivt om konkurerende hunde... Dette er noget der skal læres!

Mark:
    Jeg synes at du bør overveje kun at åbne munden hvis du har noget positivt og konstruktiv kritik - dette er en virkelig skuffende debat!

• #25   7. maj 2006 Hold da op

straks man går glip af et par dage, er der nogen der flipper på hinanden.

Blander mig ikke i den sag, men burde i ikke tage den i privat istedet for at lave mudderkastninger herinde....

Nu ved jeg ikke hvordan jeres race skal se ud i standard, men jeg synes alle jeres hunde er lækre og lad det dog blive ved det!!!

• #26   7. maj 2006 men mener stadig ikk han siger lort ! for hendes ben ER et minus i ringen. men ellers er hun jo mega lækker. ! og det ved du selv !

• #27   7. maj 2006 Helle...
    Meget muligt at Mark kritisere sin egen hund i en anden tråd... Det er jeg sådan set ligeglad med.
    For da vi stod sammen til det ringtræning havde han meget travlt med at han var SIKKER på at hans hund fik 1. Præmie. Altså efter han havde fortalt om alle Nadias fejl.

Og grunden til at jeg linkede til den anden tråd var fordi at Mark skrev længere oppe at jeg havde sagt at INGEN ville være pænere end Nadia.

Og ja Det skrev jeg... Lige så meget ironi i det som det Mark skrev i den anden tråd.
    Men Mark fatter åbenbart ikke særlig meget.
    Kun hans egen ironi.

• #28   7. maj 2006 Øhh - hendes ben var ikk' et minus i ringen i dag..

• #29   7. maj 2006 Synes det er synd at det skal komme så vidt med de mudderkastninger som Lille Tyttemåz smukt skriver. Hvorfor ignorerer i ikke hinanden til i begge er faldet ned igen. I har begge 2 dejlige hunde og de er skønne hver for sig. Stella synes du bør læse lidt af det der er skrevet - der er faktisk ros indimellem og Mark du bør nok lære at lade dommerne komme med kommentarer :O)

• #30   7. maj 2006 det er faktisk rigtigt at mark ikke kritiserede men prøvede at hjælpe tante nadia da hun var i ringen. !

så marks ringside opførsel var god !

• #31   7. maj 2006 K og A Kbh. K.

Tak for det, det er jeg glad for at høre... :o)
    Altså at i synes Nadia er fin... *s*

Og ja lige præcis... Jeg mener også at det er god ringside opførelse at tale positivt om de andres hunde...

• #32   7. maj 2006 Mark var da ikk' til nogen hjælp - Han sagde til Tanja at de risikerede at bli' diskvaliceret, og det var det - Ellers stod han i baggrunden og frydede sig over Nadia ikk' brød sig om at vise tænder..
    Kenneth - Synes du Nadia's bagparti var et minus i ringen i dag - Dommerene kommenterede det ihvertfald ikke..

• #33   7. maj 2006 Næ næ næææ... Mark.
    Det var da du skrev til mig at hendes fysik ikke var god
    skrev jeg til dig at jeg syntes hun var fin og at hun altid ville være smuk i mine øjne...

Og har ALDRIG skrevet at du skulle "fucke af helvedes til", det kunne jeg ikke drømme om at skrive. Det er slet ikke mine ord.

• #34   7. maj 2006 Kenneth...
    har du oz en lille dommer skjult i maven....?
    For som Sara skrev har dommeren overhovedet ikke kommenteret hendes ben var et minus.

Og som Sara lige skrev før...
    Så havde jeg INGEN kontakt med Mark idag, dag ignorerede ham 100 %
    Så ved ikke hvor hans gode opførelse var over for mig.

• #35   7. maj 2006 nej bagpartiet fungede i dag. som sagt lægger nogen dommere vægt på andre ting end benene. igår lagde dommeren mærke til øjne på Izo og Eyzo og idag var det deres snuder det galt.

• #36   7. maj 2006 Mark...

Der er vist kun èn tomsnakker her.

• #37   7. maj 2006 Stella din veninde med den !!!kæmpe!!! og mark stod og lavede teng til dig om at du skulle tage det roligt..

• #38   7. maj 2006 med den kæmpe hund smiley hehe manglede lige hunden smiley

• #39   7. maj 2006 Mark...
    Efter du havde kritiseret min hund pænt meget og fortalt hvor flotte alle de andre tæver var jeg skulle op imod fortalte jeg dig at det var utroligt... Og at jeg glædede mig til at se dem fordi jeg ikke syntes jeg havde set helt vildt mange pæne Amstaff tæver.

• #40   7. maj 2006 Okay Mark...
    Det så jeg ikke at du gjorde...

• #41   7. maj 2006 Kenneth...

Hvordan kan du skrive at det ER et minus med Nadias bagparti hvis du skriver at det fungerede idag.?
    Har du da set hende før...?

• #42   7. maj 2006 Neej Mark...
    Det var stadig dig der startede med at skrive dårligt om Nadia... Derfor jeg forsvarede hende.

Det med at du havde sagt sådan til min søster ved jeg jo ikke noget om, da jeg var inde i ringen..

• #43   7. maj 2006 Okay... Så ikke du lavede nogen tegn...

men havde måske ønsket at du havde fortalt hvad der kunne trække op istedet for hvad der kunne trække ned.

• #44   7. maj 2006 Stella - har set hende uden for ringen. og inde i ringen da hun stod ved dommerbordet(anden gang) stod hun og prøvede at samle sine ben gentagne gange(ved ikk om det har noget med det at gøre! men tror det bestemt)

men som hun luntede for dommerne gik hun jo super ! og det resultat hun fik kan du kun være glad for. også selvom din hund var mindre opmærksom på dommeren og dig hehe :o)

men uden for ringen kan man godt se at hendes ben går lidt indad ! sorry jeg siger det, men det kan man.

• #45   7. maj 2006 Okay... Så ikke du lavede nogen tegn...

men havde måske ønsket at du havde fortalt hvad der kunne trække op istedet for hvad der kunne trække ned.

• #46   7. maj 2006 Mark for lige at vende tilbage til udstillingen, hvordan gik det så for din hund???

Det kan godt være det står her et sted, men har opgivet at følge med *SS*

• #47   7. maj 2006 mark har da sagt hende NICE hoved ville være bonus ! og at hendes øre er kuperede er også tit en bonus. :o)

• #48   7. maj 2006 Jeg ved sku godt at hendes ben går lidt ind ad
    Kenneth...
    men det havde åbenbart ikke noget at sige...
    Men det er jo sådan hendes ben er bygget.
    Det Mark mente var fordi hun bukkede lidt "ned"
    i kæene til ringtræning.
    Nu virker det lidt som om du bare skriver noget for at støtte Mark.

• #49   7. maj 2006 det er da kanont....

for lige at lyde lidt dum og intetanende, men hvad er SL??? *GGG*

• #50   7. maj 2006 sl = særdeles lovende

• #51   7. maj 2006 Mark har ikke talt om at kupperede øre trak op til mig...
    Kenneth tror ikke at du behøver at "støtte" Mark han klare det meget godt selv. Synes du ikke?
    Det er oz lidt forkert at du blander dig når du ikke har været tilstede ved vores samtaler.

• #52   7. maj 2006 oki så blev jeg da det klogere...

Tror jeg må til at tage på udstillinger og lære lidt mere om det *SS*

• #53   7. maj 2006 Sådan som i teer jer, ville jeg ALDRIG købe hund af nogen af jer, i opfører jer som pattebørn. Hvis i virkelig er så seriøse, så burde i ikke ligge og skrive sådan til hinanden offentligt, det er lige præcis det der gør i ødelægger det for jer selv og skaber negativ respons omkring jer selv oh hundene. Det er sku synd for jeres elleres dejlige hunde. Når man har hund der udstilles vil der altid være kritik og konkurrence indbyrdes, men gem dog det negative til jeres bedre halvdel.

• #54   7. maj 2006 hvis mark fyrede noget lort af og jeg vidste det var lort ville jeg ikke støtte ham ! men nu ved jeg at i har snakket og jeg har selv set din flotte pige idag, og så der at hendes ben ikke var som de andres, men de var "skæve" og så fik jeg jo også afvide det med D hofter og så er det jo lidt klart at benene er sådan.

men hvilke hofter har hun ?

du siger nemlig nu at hun har B og til træning sagde du noget andet ?

• #55   7. maj 2006 CCI - Hvis ikke de får det negative at vide bliver folk da højrøvede og tror deres hund er den bedste ?

jeg ville personligt gerne selv vide hvad folk syntes om min hund ! ikke kun det gode, men OGSÅ det dårlige !

mener det er i orden at sige sin mening om ejeren kan lide det eller ej. men det skal siges på et tidspunkt hvor man ikke står og skal i ringen med sin hund ! for ellers er det lidt psykkende at høre !

bare min mening ud af millioner

• #56   7. maj 2006 kenneth... Kan du ikke læse hvad jeg skriver hendes hofter er....?

Mark... Det var din kammerat Kenneth der skrev om át vi havde talt om ørene

• #57   7. maj 2006 Cane corso... Du skal blive fri.

• #58   7. maj 2006 jo jeg kan godt læse det.. men hvorfor skal man så høre fra folk noget andet ? derfor jeg spørger.. du har selv sagt til en jeg kender ud over mark at de var D hofter ? eller lyver han ?

• #59   7. maj 2006 Tanja - selvfølgelig er ens hund den bedste i ens øjne, men hvis man er dårlig taber osv og ikke kan tåle de andre også vinder, så er man gået lidt lavt..

• #60   7. maj 2006 Kenneth... Dig gider jeg altså ikke at spilde mere krudt på...
    Du aner jo ikke hvad du taler om...
    Hvad bilder du dig ind at skrive at jeg ville blive højrøvet hvis der ikke var nogen der kritiserede min hund... Gab.

Mark... Gider ikke at diskuterer mere frem og tilbage med dig. Synes bare vi skal ignorerer hindanden fremover.

• #61   7. maj 2006 øhm har ikk sagt DU er højrøvet !

men vi stopper bare her ! gider ikke diskutere frem og tilbage !

du har en flot og skøn hund og tillykke med dit fine resultat ! nu kan du avle på hende jo. smiley hvis hun klarer resten.

vi snakkes ! im out !

• #62   7. maj 2006 Og jeg har ALDRIG været en dårlig taber eller ikke kunnet tåle at se andre vinde...
    Hvad fanden snakker du om...

Men kan næsten gætte mig til du var den lille gut der stod sammen med Mark der ude...
    Hvorfor kom du så ikke hen og fortalte din mening der ude...?

• #63   7. maj 2006 Mark... Måske fordi du ikke har kritiseret hverken min mor eller hendes hund...

Jeg har ellers hørt fra pænt mange at jeg er nem at tale med.. Men måske ikke når jeg føler man er på nakken af mig.

• #64   7. maj 2006 jeg gider ikke mer Mark...

• #65   7. maj 2006 Nå eller nogen der har nydt det gode vejr i dag?

• #66   7. maj 2006 her er så mine sidste ord ! smiley

har ikke sagt noget om dig stella.. har ikke sagt du var/er dårlig taber eller at du var/er højrøvet !

kender dig ikke og gik ikke bare lige sådan hen til dig. hvorfor ved jeg ikke ? tør måske ikke bryde isen og bare snakke løs ! hehe :o)

det lyder ret nedladende sådan som du snakker om mig. :S men ja jeg var den "lille" gut der var sammen med mark noget af tiden. !

glem mig ! tag dig ikke af mig den lille gut smiley

jeg smutter ud i solen hehe SES

held og lykke med din vaps !

• #67   7. maj 2006 Mark er også nogen temmelig dejlige hunde du har og vejret er jo også til at smide sig i haven med de kære små

• #68   7. maj 2006 ok helt ærligt.... Måske nogen skulle have fortalt stella hvor hendes hund kunne trækkes op i karkter i stedet for at fortælle hvor det kunne trække ned.... ved ikke om i snakkede om det her inden stella skulle i ringen eller efter... Men for mig lyder det til at det var inden... og hvorfor gå hen og gøre hende mere nervøs og stresset ved at komme med kritik... det synte jeg ærligtalt ikke er særlig sødt gjort og jeg ville også blive smadder ked af det.... vi alle elsker jo vores hunde og det gør ondt på os hvis nogen snakker dårligt om dem.... Ved ikke og jeg har forstået det her forkert, ellers må i sige det... Men detter som jeg har forstået det....

Stella* stort tillykke med din 2 plads, syntes det er rigtigt flot, lige som din rigtigt flotte hund.... hun er bare så skøn og dejlig....

Kommentér på:
Nadia udstilling idag... :o)

Annonce