{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.603 visninger | Oprettet:

Ser Nico spøgelser ?? {{forumTopicSubject}}

Det er en længere historie, men prøver, og håber i gider læse med ....

Nico er min dsg på 3 år, og vi har kun boet i det hus vi bor i, imens vi har haft ham...

Der sker tit ting i huset, og jeg er sådan set vant til dem efterhånden..
Næsten hver nat bliver min ene skuffe i køkkenet, og det ene skab åbnet, selvom døren har været lukket derind til, for lige at tjekke om det mon var nico der åbnede dem smiley

En dag jeg stod og lagde vasketøj sammen, var der en der strøg mig over lænden med en hånd (det mærkedes ihvertfald sådan)

Nu har vi så de sidste 3 uger sovet ved min mor (5 huse ned af vejen) fordi vores nabos hus brændte og min søn ikk ville hjem, men i de 3 uger har Nico ikke tisset på gulvet, hvad han ellers gør hver nat hjemme ...
Inat sov vi hjemme igen, og til morgen lå der en tisse tår i stuen ....

Han kom ud sidste gang i aftes 22.30, en halv time senere end nede ved mor, så det er ikk problemet.....

Hele morgenen har han siddet i vindues karmen, og knurret over mod naboens brændte hus ....

Når vi er hjemme, er han meget oppe på dupperne, flyver og farer rundt og slikker hele tiden på borde og sofaen (prøver virkelig at stoppe det, inden det sætter sig som en dårlig dårlig vane)

Men nede ved min mor, der sover han, og slapper af i sofaen, det har han rigtigt svært ved hjemme ....

Synes jeg har tænkt alt igennem, men spøgelser er snart den eneste forklaring der er tilbage, og hvorfor pokker knurre han af naboens brændte hus ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ser Nico spøgelser ??
  • #1   23. okt 2010 Uh ha... det kommer jo nok an på hvor meget man tror på den slags.. smiley

Min nabo var en dag inde hos mig og jeg står og skære salat da jeg pludselig bliver skuppet sådan frem på min ene balle.. jeg vender mig om da jeg var sikker på det var hummer der var hoppet op af mig... men der var sgu ikke nogen.. kigger over påmin nabo og hun kigger bare underligt på mig... så siger jeg ok klamt... og fortalte det.. så siger hun gud jeg troede du tabte noget... det var satme ubehageligt at blive "rørt" på den måde..

• #2   23. okt 2010 vil også gerne har "ikke spøgelses" forklaringer på hvorfor han ter sig sådan .... smiley

• #3   23. okt 2010 Jeg følger lige med her. Har oplevet underlige ting med min også som om hun stod og ville snakke med en men ikke kunne komme der hen. Og der var ikke nogen! Så var det som om personen hun så gik for hun fulgte det med hovedet. Jeg spurgte så derefter om hunde kunne se spøgelser, men fik afvide det kun var katte. Men syntes det var rigtig underligt

• #5   23. okt 2010 Uhhh - jeg tror meget på sådanne ting - har heldigvis aldrig selv oplevet noget smiley Men det kunne da tyde på det smiley

• #6   23. okt 2010 jeg ville hvis det blev ved med hunden, da kontakte en clairvoiant, kender Preben lysholdt fra Bredsted. for det er da synd for hunden og jer, så kan I da få at vide om der er noget og evt få det fjernet så I får det som det erhos din mor;;--)) god fornøjelse med det håber at det bliver bedre;;--))

• #7   23. okt 2010 Betina

Dét vi ikke kan bevise, - kan vi jo heller ikke modbevise.

Jeg har læst bøger om fænomenet og har sikkert som manmge andre oplevet tilfælde omtalt i TV, hvor folk har kunne fortælle om hundes uforståelige reaktioner på spøgelser.

Jeg husker især en historie, hvor hunden løb væk og insisterede på at bo i naboens hus, hvilket den fik lov til.
    jerne var til sidst så generet af en ånd, at de hidkaldte en, som kunne få ånden til at forsvinde.
    Dagen efter kom hunden af sig selv tilbage ( efter flere ugers/måneders ophold hos naboen) og gik ind i huset og blev der hos sine oprindelige ejere.

Så man kan da ikke udelukke, at sådan noget kan ske.

• #8   23. okt 2010 gad vide hvad det koster at få en ud og kikke på det ??

Men det genere jo ikke mig, så det undre mig at han er utryg i huset.... han burde jo være tryg, bare jeg var der....

Men der er bare så mange klamphuggere, som bare vil tjene penge, så vil gerne finde en med et godt ry....

Det er lidt underligt med den hund der flyttede hjemmefra, men er sikker på nico også hellere ville bo ved mormor smiley

• #9   23. okt 2010 Jeg ved ikke om jeg tror på sådan noget.. nok fordi jeg ikke har prøvet noget selv. Men kender da nogen, hvis hund også reagerede som om det spøgte i huset.
    Synes da i skulle få en ud der mener de kan fjerne "spøgelset"... om man så tror på det eller ej, må i jo ku se om det ændrer din hunds adfærd.. i så fald ville det være godt, hvis din hund kan slappe af.

• #10   23. okt 2010 Betina

Fordi en ejer ikke er bange er det jo ikke ensbetydende med, at hans/hendes hund ikke er det.

• #11   23. okt 2010 Preben Lysholdt er enorm dygtig og har hjulpet os kan ikke lige huske hvad det koster, men vil da gerne se om jeg kan finde ud af det ellers kunne du jo evt selv ringe til Preben;;--))

• #12   23. okt 2010 På Pebens hjemme side står der at det koster fra 900 + kørsel;;--))

Kommentér på:
Ser Nico spøgelser ??

Annonce