{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Hun spiste sgu op :D BARF {{forumTopicSubject}}

Ja Chilli fik sit første måltid kallun i dag, og vi er dermed opstartet på BARF, hvilket vi har ville gøre rigtig længe, men ville lige være helt klar og vi skulle have vores fryser hjem først.

Chilli er meget kræsen, vi har fra hun var hvalp prøvet 10 forskellige mærker tørfoder, og deraf flere varianter af hver, og det starter altid med at hun enten slet ikke har villet røre det eller også har hun spist det og jeg har tænkt: Yes det her vil hun spise og en uge til 14 dage efter har hun så kun spist lige hvad der skulle til for at overleve. Jeg har aldrig set hendes glæde ved at skulle have mad, hun har aldrig tømt skålen, kun lige nippet til den.

I dag tog jeg så en pakke kallun frem, vejede af, blandede lakseolie og hokamix? i og Chilli kiggede nysgerrigt med. Hun fik 200g og så snart skålen blev sat foran hende gik hun i gang. Og hun tømte skålen i dag, der var i hvert fald ikke mange småstumper tilbage.

Hvor er det bare skønt at se sin hund spise et helt måltid foder og bare stå og nyde sin mad smiley

Jeg har selv glædet mig som et lille barn til at BARFe hende og indtil videre har vi da haft en super start!! Glæder mig allerede til at give hende en ny portion imorgen hihi så håber jeg hun vedholder interesseren for det

Bare et lille glædes indlæg fra mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun spiste sgu op :D BARF
Kommentér på:
Hun spiste sgu op :D BARF

Annonce