{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Meget kræsen hund {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften lyder er min hund Santos MEGET kræsen. Jeg tror virkelig at jeg har være igennem alle mærker efterhånden, og jeg fodre lige nu med Wolfblut. Han kigger bare i skålen og går igen, ligemeget hvad hulen jeg servere for herren.

Jeg har altid ladet maden stå fremme i ca. en halv time, og så fjerner jeg det igen og det hjælper også når han virkelig er sulten, men han spiser jo ikke ligefrem fordi han kan lide det, men fordi han virkelig er sulten. Han er også tjekket i hoved og r*v om der skulle være nogle galt med ham og det er der heldigvis ikke smiley

Og jo, jeg har overvejet at barfe, men jeg har en fryser på størrelse med en mikrobølgeovn, så muligheden er der bare ikke lige nu, selvom jeg gerne ville smiley

Er der nogle der kender til det samme problem og evt. ved hvad man kan gøre eller servere?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget kræsen hund
  • #1   21. okt 2010 kom evt. noget lunkent suppe over tørfoderet, det vil den elske.
    Jo mere forskelligt du forsøger dig med, jo sværere blir det.

• #2   21. okt 2010 Elmo er vist også kræsen... eller som jeg har valgt at se det nu, så spiser han, når han er sulten.. han er blevet BARFET, men er lige startet på Gourmx sammen med råt. Han spiser når han er sulten og vejer det han skal, så det accepterer jeg, så længe han ikke bliver for tynd. Han kan godt tage to dage, hvor han næsten ikke spiser.

• #3   21. okt 2010 Han for nogle gange tun, ris og kylling i sin mad og så æder han det jo selvfølgelig (Det meste af det i hvert fald), men jeg synes at have læst engang, at hvis man puttede sådan noget i, ville han vænne sig til det og slet ikke spise sit tørfoder overhovedet. Han fik tun i sin mad her til aften, og jeg vil jo gerne servere det bedste for ham.

Jeg kan jo egentligt også godt forstå, at han ikke gider at æde tørfoder, men jeg vælger jo alligevel det som der er bedst, med mest kød i og uden alt for mange biprodukter, korn og majs.

Han er ikke for tynd, men meget til den slanke side, han kunne godt tage en 3 kgs. penge på smiley

• #4   21. okt 2010 Hvilket slags suppe skulle det være? Altså, jeg skifter jo foder, når den nuværende pose er ved at være tom, så det er jo ikke hver måned der kommer nyt foder på bordet.

• #5   21. okt 2010 Kaoz er også voldsomt kræsen og jeg kæmper ikke længere..

Han får lov at spise det tørkost han vil have og får altid noget på - leverpostej, A38, kattemad, rester osv.

Er skiftet til Markus Mühle, og det spiser han med noget TIL, altså han får ikke noget PÅ sin mad, men i en skål ved siden af..

Ja hvad vi ikke gør for vores hunde er ikke værd at skrive på HG om ; )

• #6   21. okt 2010 Jeg har prøvet billige mærker som f.eks; Pedigree og Chappi.
    Dette Markus Mühle har jeg alligevel ikke hørt om smiley

Jeg tror at hvis jeg serverede noget ved siden af Santos' mad, spiste han bare det og lod det andet stå smiley

• #7   21. okt 2010 Ally har altid været kræsen, men bliver nu barfet og spiser med stor appetit, levner aldrig!

• #8   21. okt 2010 Mine forældres ene hund er også meget kræsen og det kan ligefrem ligne at han væmmes ved mad. Han får altid noget i maden, men alligevel er det ikke sikkert han vil spise det. Vi har dog lagt mærke til at han spiser meget bedre efter mine forældre ved en fejl kom til at købe tørfoder til den mindste vægtklasse, hvor det er meget små stk tørfoder. Det virker som om han er meget gladere for at spise det, måske fordi han ikke skal knase alle stykkerne (obs. hans tænder fejler intet). Han kan også finde på at spytte fx. lækkert kylling ud i første omgang hvis stykket er for stort. Så fra nu af køber de kun det "mindste" tørfoder.

• #9   22. okt 2010 de her suppeterninger er gode.

Kommentér på:
Meget kræsen hund

Annonce