Har ondt af Mickey... {{forumTopicSubject}}
Har sgu lidt ondt af min Quasimodo hund aka Mickey.
Han var drønuheldig i går, så han måtte en tur til det nærmeste dyrehospital.
Var hjemme hos en veninde, som har en sød labrador tæve. Vi stod i haven, da veninden skulle ryge og hundene tuller lidt rundt. Mickey går lidt rundt i et stenbed, pludselig kom der et piv/skrig og han hoppede af forskrækkelse ind i tæven, som også bliver forskrækket og så endte de lige i totterne på hinanden. Fik stoppet med det samme (vi gætter lidt på at det er det, der skete, men kan ikke være 100%, da det skete så hurtigt) og tjekket hundene.
Kan se at Mickey har to små flænger i øjenlåget. Står lige 2 min og trække vejret og det begynder ellers at hæve op.
Så ringer til det nærmeste dyrehospital og har et kvarter til at komme.
Mickey bliver tjekket og fik farve i øjet og heldigvis var der ikke sket noget med hornhinden. Da han bliver undersøgt, opdager vi lidt blod i panden, så han bliver lige barberet, så vi kan se hvad det er. Det er så heldigvis en ganske overfladisk flænge.
Mickey får renset øjet og vi får øjendråber med hjem til de næste 6 dage 2 gange om dagen og skal selvfølgelig holde øje med de to små flænger i øjenlåget.
Så jeg har en hund liggende med en skaldet plet i panden og hævet øje/øjelåg... Han ser simpelthen frygtelig ud
Jeg pylrer ikke, men gud, hvor har jeg ondt af ham lige nu.....
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Ja der kan hurtigt ske noget! Godt det ikke var værre trods alt =)
God bedring med ham, og ynk ham hellere med et ben - så har du bedre samvittighed *GG*
Har ondt af Mickey...