830 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

min nye hvalp :) min nye hvalp :)

Ja så har jeg lidt update...

Tidligere tråd fra schæferhundegruppen.
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=424444

Jeg har i dag været nede og besøge min lille hvalp på 3 uger(imorgen)

Han er bare den skønneste lille langhåret basse, har været bange for at der ikke var kemi mellem hvalpen og os (mig, mand, barn), men da min mand tog bassen op krvlede den helt op under halsen på ham og først slikkede ham på den skæggede hage og bed lidt i skægget smiley min mand var helt solgt da bassen derefter puttede sig trykt ved halsen. Vores datter satte sig ved siden af og hun fik også lige et møs med på vejen.

Lidt efter kom han ned til sine søskende igen og da jeg satte mig ned tumlede den lige så fint over til mig og var klar til endnu en omgang nusseri. Bagefter var det tid til lige at banke alle søskende smiley

Det har bare været en så skøn dag, men puha hele to uger endnu til jeg ser ham igen.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min nye hvalp :)
  • #1   18. okt 2010 Hvor dejligt Vibeke - tillykke med det første gode møde!

Det er om at nyde det nu - jeg LOVER dig, det hævner sig *GG*

• #3   18. okt 2010 CH: mange tak, ja det skal nok hævne sig med bid i fingerne, tisserture om natten i mange minus grader, et øje på hver fingere, puha et arbejde der venter, men kan slet ikke vente på at begynde med det, griner

Trine: Ja den ventetid er bare forfærdelig, det burde være forbudt at hvalpe er så søde, men utroli så dobbeltmoralsk man er vedr. tid. For på den ene side er der jo hele 5 lange uger til at han flytter ind og samtidig siger man, nu er han allerede 3 uger griner.

• #4   18. okt 2010 Lige præcis, Vibeke *GG*

Vi er på det stadie, hvor der er hul i fingrene, hvor der stadig er nattelufteri og risiko for stadig større søer her og der - OG hvor alting skal samles på midten af bordene, hvis vi har en forventning om at se det i hel tilstand igen *GGG*

DÆLME godt de også har charme de små terrorister ;o)

• #5   18. okt 2010 tillykke med den lille samt held og lykke smiley

• #6   18. okt 2010 Ha ha åhhh ja, se det glemmer man helt alt det der, ja godt de bare kan charme sig ind de små. Hvor gammel er din nu?

Vil gerne lægge et billede ind af den lille, men ved ikke om jeg må, han er jo ikke oprettet endnu og kan jeg jo ikke for han er jo ikke helt min endnu.

• #7   18. okt 2010 Han er frygtelige 13 uger - og han bliver bare sjovere og sjovere... På alle tænkelige måder *GG*
    Fjernbetjeninger, bøger, en hel pakke hygiejnebind, toiletruller, sutsko, brænde, handsken til brændeoven, kluddetæpperne, bordskånere, breve, aviser, bøtter med foder, pyjamasbukser, sokker, vækkeuret, varmepuden..... JOOO, jeg kunne blive ved... CHARME *GGG*

Du kan jo eventuelt lave et album med din lille filur - det er da bare hyggeligt. Tror ikke der er nogen, der protesterer over det, så længe billederne er dine egne.

• #8   18. okt 2010 Åhhh ja så er der gang i det lille hjem, åhh altså sidder bare med det størreste smil over mine læber, og tænker godt det ikke er mig endnu, griner.

Hehe, jamen jeg prøver at lave et album, ellers må jeg slette det igen hvis nogen protestere. smiley

• #9   18. okt 2010 så har jeg lavet et lille album smiley håber billederne er tydelige nok, de er taget med mobilen, da klovnen her har glemt sit kammera begge gange jeg har været dernede smiley

Kommentér på:
min nye hvalp :)

Annonce