min nye hvalp :) min nye hvalp :)
Ja så har jeg lidt update...
Tidligere tråd fra schæferhundegruppen.
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=424444
Jeg har i dag været nede og besøge min lille hvalp på 3 uger(imorgen)
Han er bare den skønneste lille langhåret basse, har været bange for at der ikke var kemi mellem hvalpen og os (mig, mand, barn), men da min mand tog bassen op krvlede den helt op under halsen på ham og først slikkede ham på den skæggede hage og bed lidt i skægget min mand var helt solgt da bassen derefter puttede sig trykt ved halsen. Vores datter satte sig ved siden af og hun fik også lige et møs med på vejen.
Lidt efter kom han ned til sine søskende igen og da jeg satte mig ned tumlede den lige så fint over til mig og var klar til endnu en omgang nusseri. Bagefter var det tid til lige at banke alle søskende
Det har bare været en så skøn dag, men puha hele to uger endnu til jeg ser ham igen.
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
Det er om at nyde det nu - jeg LOVER dig, det hævner sig *GG*
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.170
Trine: Ja den ventetid er bare forfærdelig, det burde være forbudt at hvalpe er så søde, men utroli så dobbeltmoralsk man er vedr. tid. For på den ene side er der jo hele 5 lange uger til at han flytter ind og samtidig siger man, nu er han allerede 3 uger griner.
aug 2006
Vi er på det stadie, hvor der er hul i fingrene, hvor der stadig er nattelufteri og risiko for stadig større søer her og der - OG hvor alting skal samles på midten af bordene, hvis vi har en forventning om at se det i hel tilstand igen *GGG*
DÆLME godt de også har charme de små terrorister ;o)
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 97
sep 2008
Vil gerne lægge et billede ind af den lille, men ved ikke om jeg må, han er jo ikke oprettet endnu og kan jeg jo ikke for han er jo ikke helt min endnu.
aug 2006
Fjernbetjeninger, bøger, en hel pakke hygiejnebind, toiletruller, sutsko, brænde, handsken til brændeoven, kluddetæpperne, bordskånere, breve, aviser, bøtter med foder, pyjamasbukser, sokker, vækkeuret, varmepuden..... JOOO, jeg kunne blive ved... CHARME *GGG*
Du kan jo eventuelt lave et album med din lille filur - det er da bare hyggeligt. Tror ikke der er nogen, der protesterer over det, så længe billederne er dine egne.
sep 2008
Hehe, jamen jeg prøver at lave et album, ellers må jeg slette det igen hvis nogen protestere.
sep 2008
min nye hvalp :)