MOPS ! MOPS !
hej med jer
min kæreste og jeg vil meget gerne have hund. men vi er lidt i tvivl om det skal være en fransk bulldog eller en mops - vi er ret vilde med dem begge .. vi vil meget gerne vide nogle fordele og ulemper ved begge racer ....... også nu hvor vi har hørt lidt dårligt om mopsen da den åbenbart har mange problemer?
på forhånd tak
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.387
Hvor meget motion kan i tilbyde ? Aktiviteter ?
Hvor meget skal hunden være alene hjemme ?
Mopsen er en race der KAN gø meget, de kan mindskes med den rette træning, men aldrig tages helt ud af hunden ( Dog kan du være heldig og få en der slet ikke gør, meeen det er der ingen garanti for )
Min mops - Er meget aktiv, og kræver meget motion og hjernetræning af mig før jeg har en velfungerende hund.
Mopsen er en skøn, glad, hyggelig og aktiv race - Den skal have en kærlig opdragelse
Også skal man passe på den ikke bliver overvægtig
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.236
Så jeg synes at i skal prøve at læse på begge racer så i får valgt en race der passer på jer personligheds mæssig og ikke bare ud fra udseende.
jul 2008
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 7
den har mulighed for motion, vi elsker at gå ture og vi har ikke langt til en lille skov eller ved vandet
vi har kigget lidt rundt på begge racer og synes det er 2 rigtig søde og kærlige hunde, men har hørt at mopsen er lidt skrøbelig?
jul 2008
Jeg har opdraget min hund som var hun en stor hund - Og hun er derfor vant til alle racer og størrelser og er ikke bange af sig - Dog er hun stadig en underdanig en hvis nogen udviser adfær der kræver det - så hun er ikke en lille dominant en
Men I kan sammen tage ud til forskellige opdrættere og spørge dem om de forskellige ting ? Der lære man så meget af bare at gå rundt og kigge på deres hunde og snakke med de mennesker der er sammen med dem hver dag
aug 2007
jul 2008
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.686
aug 2007
nogle der kan fortælle lidt mere omkring en fransk bulldog?
og kender i nogle, som har en fransk bulldog eller en mops til salg
MOPS !