1.478 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

MOPS ! MOPS !

hej med jer smiley
min kæreste og jeg vil meget gerne have hund. men vi er lidt i tvivl om det skal være en fransk bulldog eller en mops - vi er ret vilde med dem begge .. vi vil meget gerne vide nogle fordele og ulemper ved begge racer smiley ....... også nu hvor vi har hørt lidt dårligt om mopsen da den åbenbart har mange problemer?
på forhånd tak smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MOPS !
  • #1   17. okt 2010 Bor i i lejlighed eller hus ?
    Hvor meget motion kan i tilbyde ? Aktiviteter ?
    Hvor meget skal hunden være alene hjemme ?

Mopsen er en race der KAN gø meget, de kan mindskes med den rette træning, men aldrig tages helt ud af hunden ( Dog kan du være heldig og få en der slet ikke gør, meeen det er der ingen garanti for )
    Min mops - Er meget aktiv, og kræver meget motion og hjernetræning af mig før jeg har en velfungerende hund.
    Mopsen er en skøn, glad, hyggelig og aktiv race - Den skal have en kærlig opdragelse smiley :) hehe

Også skal man passe på den ikke bliver overvægtig smiley

• #2   17. okt 2010 Det er to skønne racer men vidt forskellige racer.
    Så jeg synes at i skal prøve at læse på begge racer så i får valgt en race der passer på jer personligheds mæssig og ikke bare ud fra udseende.

• #3   17. okt 2010 Hahahah Oh yes smiley Stærke kæber !!! smiley Men shhh Kisser - hemmeligheder smiley haha

• #4   20. okt 2010 lige pt bor vi i en ejerlejlighed - men har planer om at finde huset ..
    den har mulighed for motion, vi elsker at gå ture og vi har ikke langt til en lille skov eller ved vandet smiley så den bliver ikke overvægtig ang. med at være alene så er det ikke slemt jeg er ved at tage pædagog uddannelsen og har senest fri 13.30 men, selvføælge når jeg skal i praktikken er det jo anderledes smiley ..

vi har kigget lidt rundt på begge racer og synes det er 2 rigtig søde og kærlige hunde, men har hørt at mopsen er lidt skrøbelig?

• #5   20. okt 2010 Jeg kan kun snakke for migselv - Men min mops er alt andet end skrøbelig - Selvfølgelig skal de store racer være klar over hendes størrelse og ikke kaster sig på hende i leg - Men hun tumler gerne med store hunde og der er aldrig sket noget, jeg har aldrig oplevet en stor race der ikke havde naturlig respekt for hende og hendes størrelse.
    Jeg har opdraget min hund som var hun en stor hund - Og hun er derfor vant til alle racer og størrelser og er ikke bange af sig - Dog er hun stadig en underdanig en hvis nogen udviser adfær der kræver det - så hun er ikke en lille dominant en smiley

Men I kan sammen tage ud til forskellige opdrættere og spørge dem om de forskellige ting ? Der lære man så meget af bare at gå rundt og kigge på deres hunde og snakke med de mennesker der er sammen med dem hver dag smiley :)

• #6   21. okt 2010 mange tak smiley - det er da en god mulighed for også at møde hundene o.s.v.. men det jeg mener men skrøbelig er nu med sygdomme har bare hørt lidt om at den kan fejle det ene eller passe på med en masse ting ,

• #7   21. okt 2010 Det skal man bestemt også - Vejrtræknings problemer , Demodex osv smiley Hold godt øje med forældre dyrene og led endelig efter en med DKK tavle så du kan tjekke gener først smiley

• #8   21. okt 2010 det gælder forresten begge racer, for franske bulldogs er bestemt heller ikke altid lige sunde smiley

• #9   21. okt 2010 okay blev da bestemt klogere smiley
    nogle der kan fortælle lidt mere omkring en fransk bulldog?
    og kender i nogle, som har en fransk bulldog eller en mops til salg smiley !! ??

Kommentér på:
MOPS !

Annonce