{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

. .
. .
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18

spørgsmål ang. den nye hundelov {{forumTopicSubject}}

ja nok et dumt spørgsmål i nogens øjne..

men med den nye hundelov betyder det så at alle racer der er blevet ulovlige er ulovlige uanset óm der stamtavle på osv?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål ang. den nye hundelov
  • . .
    . . Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #1   11. okt 2010 okay tak smiley

afliver de bare hunden hvis en ulovlig race bliver taget i at blive taget ind i danmark?

• #2   11. okt 2010 Ja sådan er det desværre - også hvis hunden allerede er i DK og bliver forsøgt solgt/overdraget.

• #3   12. okt 2010 Det der er mest latterligt er alle de båtnakker der er skyld i at det overhovedet kom så vidt.

Der findes over 400 lovlige racer, mon ikke der er en enkelt eller to der lever op til dine forventninger og krav til en hund, og hvor du samtidig kan leve op til racens forventninger og krav til ejer?

• #4   12. okt 2010 Tanja - jeg kan love dig for at det er svært at finde en anden race, nu man efter nøje overvejlser i sin tid kom frem til en race der nu er blevet liste hund

herhjemme har det været rigtig svært da vi er to der gerne skulle blive enige om en race
    det lykkes heller ikke så nu der kommet to nye racer i huset
    men jo det er da muligt - håber jeg er nemlig stadig ikke helt sikker på min nye race opfylder alle mine krav, men så er det så tæt på at det er fint nok

Kommentér på:
spørgsmål ang. den nye hundelov

Annonce