Plejebørnene 3 uger {{forumTopicSubject}}
Så blev de 3 små " tyskere " 3 uger gamle og jeg skal love for, der er gang i dem :o)
De er små akrobater i forhold til vores egen lille Norwich Terrier ( kærligt kaldt flodhesten ) 2 1/2 uge gamle var de alle 3 oppe på benene................2 1/2 uge jagtede den ene mor Didi hen over stuegulvet, for at få lidt alenetid - med hele mælkebaren for sig selv - uha han blev muggen, da han blev indfanget og sat tilbage i hvalpekassen *ggg *
Nu er de så kommet i den store hvalpekravlegård - mon de kan komme ud af den ? og de har fået deres første rigtige mad, det passede dem vældig fint.
Mor Didi er stadig en super mor for hendes " børn " men ser dog lidt stresset ud, når hun skal jagte tyskerne rundt i hele kravlegården, når det er rengøringstid.
Allerede nu kun 3 uger gamle er det utrolig, så stor forskel der er på de 2 racer.
Vores lille blide Norwich, der elsker at ligge på ryggen ( på skødet ) og blive nusset på maven..............det bekommer endnu ikke tyskerne vel - men mon ikke vi nok skal få dem det lært...............eller NOT LOL
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 81 Svar: 1.465
Min dyrlæge siger godt nok " uha du får kam til dit hår "..................ejer af vores lille Norwich sagde sådan for sjov til hendes læge ( der er opdrætter ) nu håber jeg ikke vores kommer i dårligt selskab.......han løftede bare det ene øjenbryn og sagde " det kan være forvisset om, at hun gør "
Mom der er noget jeg skal vide om sådan nogle små tyskere LOL jeg håber bare vores kat Blondinen overlever 8 uger sammen med tyskerne.....flodhesten har fået af vide," læg dig på dem, hvis de bliver for morsomme *GGGG*
Men vi har det sjovt.
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.377
BILLEDER !!
jan 2006
Stinne................her i huset er Blondinen en vidunderlig legetante for vores hvalpe. Hun ser det som en meget fornem opgave, at vore hvalpe bliver opdraget som rigtige " hundekatte " dvs hun går ikke af vejen for, at slæbe levende mus med ind og dumpe dem ind i kravlegården til hvalpene - så jeg må håbe at tyskerne og Blondinen indgår en fredsaftale de næste 5 uger :o)
jan 2006
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.788
Flodhesten er da lige til at kramme!
Et stort kødben til mor Didi, det har hun bestemt fortjent.
Hvor er det dejligt, når tingene lykkes.
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.402
der sker så meget så hurtigt når de er små... men godt de fandt en mor...
skønne billeder
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.377
Hvor er de søde
(link fjernet)
Her tænker flodhesten helt sikkert: hvad fanden har i gang i med alt den aktivitet ???
GGG
Plejebørnene 3 uger