{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

Dyrlæge i Viborg - hjælp :-) {{forumTopicSubject}}

Vi kommer oprindeligt fra Kolding, hvor vi normalt brugte kolding dyrehospital, men 14 dage inden vi skulle flytte vælgte vi at give Quila hendes vacc og få klippet neglene, det foregik på dyrlægehuset i kolding, og der skete uheldigvis det at dyrlægen klippede op i min tæves nerve, han holder hende fast og klipper videre, indtil jeg griber ind og stopper handlingen. Det var en meget voldsom oplevelse, hvor min tæve skreg for første og forhåbentlig sidste gang. Det er derfor meget vigtigt for mig at få et skudsikkert professionelt og forstående personale, som forstår jeg for hunde med angst for dyrlæger. Hvor omkring i Viborg er det at anbefale? Jeg har selv brugt Dyreklinikken Jegstrupvej, som jeg ikke er tilfreds med og ønsker ikke videre behandling hos dem.
Jeg takker dybt til jer der gider tage jer tid og hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge i Viborg - hjælp :-)
  • #1   10. okt 2010 Der er dem i Bjerringbro, det er Bjerringbro dyrehospital v. Jacob Daasbjerg og J.U. Filtenborg - det er primært jacob der er i smådyrs afdelingen (var i praktik hos dem for et års tid siden) men ved ikke hvordan det er med dyrlæger osv der ude lige nu, vi bruger ham og vores veninde (som er meget pernippen med at det skal være ordentlig og god behandling osv) bruger ham.
    Jeg mener at John Dee, som lægger inde i midt viborg, er for dyr.. Ikke at jeg sætter prisen før behandlingen, men synes at begge dele er bedre ved Jacob..
    Håber det kan hjælpe smiley


  • #2   10. okt 2010 Hejsa

    Vi bruger selv Vinkel dyreklinik og jeg vil aldrig bruge andre medmindre han sendte mig videre. Der er kun én dyrlæge, men tilgengæld er han og hans kone de varmeste mennesker der giver sig tid og kan huske en - selv når man ringer. Det er bl.a. det der betyder meget for mig, derfor bruger vi kun ham. Håber du kan bruge det til noget. Skriv endelig hvis der er mere du vil vide.

    Mvh. Ina


  • #3   2. jan 2011 vi bruger ligesom Ina også Vinkel dyreklinik!
    Man føler sig altid så fantastisk velkommen derude, og de giver sig god tid til èn hver gang man kommer. Vi skifter i hvert fald ikke dyrlæge smiley


Kommentér på:
Dyrlæge i Viborg - hjælp :-)

Annonce