dumme amerikaner tøs, og stakkels hund {{forumTopicSubject}}
Som nogle af jer ved, er jeg i usa for tiden. Min faster har en bod ved et "festival" hvor hun sælger, varmetæpper, hundejakker, legetøj, bandanas og hjemmelavet hundekiks.
Nå men der kommer en ca 12 tøs hen, og vil købe en bandana til sin husky (staves) blanding, hunden er vel omk 1-1½ år gammel, og den kommer hen til minmkusine ig jeg, og ligger sig ned med det samme og vejrtrækningen er hurtigt, hun siger den er bange fordi der er mange mennesker, undre mig hun tager den med. Men hunden er bare SSÅÅÅ tynd, og vi begynder stille at spørge min til hunden, min kusine, min faster og jeg. Hun siger at den spiser hele tiden men tager ikk på i vægt, og så siger jeg til hende, at jeg ville få den undersøgt for orm, da tit kan være det, og hundes næse var MEGET varm, så uden tvivl, den hund skal se dyrlæge. Hun siger så til mig at det er en blandings og stammer fra en ulv og derfor kan den altså ikke få orm.. Åhh tænker jeg så bare og kiggede på min faster og vi tænkte det samme.. åndssvage tøs, alle dyr kan da få orm.. vi valgte at tie stille og hun gik igen.. Det er god nok den dummeste undskyldning jeg nogensinde har hørt..
sorry det blev så langt..
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 125 Svar: 638
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
mar 2008
maj 2008
Følger: 24 Følgere: 27 Hunde: 4 Emner: 172 Svar: 2.818
Du skriver: "åndssvage tøs, alle dyr kan da få orm.. vi valgte at tie stille og hun gik igen.. Det er god nok den dummeste undskyldning jeg nogensinde har hørt.."
Jeg vil da så sige, at jeg heller ikke synes, jeres "svar" hørte til ét af de mest intelligente.
Pigen er kun 12 ( efter jeres egen beskrivelse). Hvor meget tror I en pige på 12 ved?
Det KUNNE jo tænkes, at hun var blevet en smule klogere, hvis I havde valgt at oplyse hende om en ting eller to i stedet for bare at ryste på hovedet og krydse armene, læne sig tilbage og og udbryde "tosse" over en lille piges uvidenhed.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Hunden har ligesom ikke brug for den hvis den er syg og dør.
Stakkels vuffi.
Men Typisk Amerikansk tankegang..
Jeg kan forresten spare en masse ved ikke at købe Advocate til mine 2 halvstore piger, de er jo ulve-hybrider så de bør så slet ikke kunne få nogle af alle de orm jeg beskytter dem så meget imod.
"Ironien er vist lysende klar" ;o)
Håber du ellers har det spændende i USA Helene.*Ss*
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.421
"Hvor sindsygt skørt, elskede hun hunden havde hun brugt sine få $ til en dylle istedet for at købe en "unyttig" bandanas"
Jeg tror da sagtens pigen har elsket hunden. Men det er vel for pokker ikke en TOLV ÅRIGS ansvar at få hunden til dyrlægen!! Det nægter jeg altså at tro på.. ;o)
dec 2007
dec 2007
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.421
Hvis min søster (som er 11), ser hunden er syg, så kommer hun og siger det til os, så vi kan tage den til dyrlæge. Hvordan i hele hulen skulle hun nogensinde have RÅD til at tage hunden til dyrlæge???
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.609
Ingen aner om denne l12 årige piges forældre giver hundene ormekur eller om hunden hører til de hunde som har svært ved at tage på...
Et noget løst grundlag at sidde på et forum og forarges over en 12 årig....
Og til trådstarter: Mange hunde har varme snuder - det siger altså ikke noget om hundens temperatur eller kan danne grundlag for et dyrlægebesøg!!
dec 2007
Men det kan jeg jo af gode grunde ikke vide. Det er bare ret typisk i USA.
MEN "FOLKS" nu må i da snart vide at jeg svare tosset på denne tid af "natten" ;o) Jeg er B eller nærmere C-menneske og er skutte vågne nok til at tænke særligt logisk lige fra jeg slår øjnene op. ;o))
dec 2007
Men uanset hvad, så er det med hundene nu meget Amerikanskt,"Ok ikke KUN Amerikansk" jeg ser det på Animal Planet hver eneste dag, men jeg kan sagtens forestille mig at mange gnavere i DK, har det som hundene i USA og i alle de andre lande hvor dyr ikke behandles "særlig godt".
mar 2008
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 78
Så jaa den skal til dyrlæge!
Jeg ville os ha sagt det hvis jeg ku se en hund var syg.... syntes jeg man har pligt til...!
dumme amerikaner tøs, og stakkels hund