{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

hjælp til spørgsmål! {{forumTopicSubject}}

Hej hg.
Da jeg venter på at min hvalp kommer hjem har jeg nogle spørgsmål smiley

hvor gammel skal han være før han må kastereres?
Hvad koster det cirka?
Hvornår skal han havde ormekur?
hvad koster det ca?
hvad koster anden vaccination cirka? og hvornår skal han havde den?
lovpligtig forsikring, skal den oprettes med det samme man får hvalpen eller må den være et vis antal måneder?

Håber i kan hjælpe mig med svar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til spørgsmål!
  • #1   28. sep 2010 Lovpligtig forsikring skal du have, fra du får hvalpen .. - Den er jo lovpligtig smiley
    Mht. 2. vaccine, så er det forskelligt fra dyrlæge til dyrlæge, hvad de tager i konsultationspris osv., men omkring de 500 kr. skal du regne med smiley Mht. hvornår hvalpen skal have vaccine kommer an på, hvornår hvalpen har fået den 1. vaccine smiley
    Priser på ormekur er forskelligt, alt efter mærke osv., men mener nok jeg gav omkring 100 kr., så fik jeg den med hjem fra dyrlægen og giver ham den derhjemme .. Ormekur er vist ikke bare noget, man giver uden videre, tag en snak med dyrlægen smiley

Jeg ved intet om at kasterere smiley

• #2   28. sep 2010 og jeg vil anbefale en kæledyrsforsikring oveni..

• #3   28. sep 2010 kastration: Mange anbefaler at hunden er omkring 7 mdr, vi gjorde det da Balto var 7 mdr og vi har slet ikke haft nogen problemer. Prisen er MEGET forskellig. Vi gav 2000, nogle giver 4000....

Ormekur. Vi gav vores hver måned indtil han blev 6 mdr, så igen da han var 9 mdr, igen når han bliver et år og så ca hvert år.... Vi giver omkring 200 for en kur.

Forsikring: Skal du have med det samme. En alm lovpligtig ansvarsforsikring koster 2-300 kr om året. Men det er en rigtig god ide at have sygeforsikring også i tilfælde af dyre dyrlægeregninger. Det koster omkring 1500-2000 for de to forsikringer tilsammen..

• #4   28. sep 2010 Jeg har kigget forsikring og fundet en, men ville bare være sikker på om man havde en "frist" smiley

• #6   28. sep 2010 ja, men du skriver om den lovpligtige.

Det er bare en rigtig god ide med en kæledyrsforsikring som dækker hvis hunden bliver syg m.v.

• #8   28. sep 2010 Vil anbefale Dyrekassen DK's livstids sygeforsikring oven i den lovpligtige.

Hvis uheldet er ude dækker de 80% af regningen.

Så står du ikke en lørdag aften med en dødsyg hund og så meget som overvejer at vente til mandag med at få den til dyrlæge som der desværre er ikke så få der gør fordi de ikke har brugt hovedet INDEN de anskaffede sig en dejlig vovse :o)

Og tillykke med din nye hvalp :o) Bliver såå lækkert for dig at få sådan en størrelse i hjemmet :o)

• #9   28. sep 2010 nej, den dækker visse former for dyrlægeregninger - så den er god at have! smiley

• #10   28. sep 2010 Få i øvrigt fat i en god dyrlæge. Her er prisen ikke det vigtigste. Landets billigste dyrlæge er kendt under navnet Dr. Dyredød. Og med god grund ...

• #12   28. sep 2010 nå ja, min fejl - jeg læste vist lige for hurtigt.. men ja, hundesygeforsikring er det samme. Wilson sprang sit korsbånd og sådan noget dækker de feks.

• #14   28. sep 2010 Josefine K

Håber hunden er ok selvom hundesygeforsikringen skal i brug!

Kommentér på:
hjælp til spørgsmål!

Annonce