{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

alene hjemme / job {{forumTopicSubject}}

hey alle i hundegale tosser *gg*

sagen er sådan et jeg har fået job og skal starte her om et par uger.
Jeg har gået hjemme de sidste 3 måneder ( har haft et deltidsarbejde hvor shorty kunne komme med ) så shorty er vant til at være sammen med mig 24-7.
Han har før været vant til at være alene hjemme i de der 6-7 timer om dagen men det er som sagt ca. 3 måneder siden. Han er ikke vild mor- trængende dvs. han har aldrig lavet problemer når han er alene. han hænger heller ikke i mine skørter når jeg er hjemme men er meget selvstændig. Jeg tror ikke det vil blive et problem for ham at komme til at være alene hjemme igen, men ville lige høre om der er nogen der har nogen råd til en blid overgang?
Tisseturerne er jeg begyndt at skrænke ind igen så han vænner sig til at skulle holde sig i de 5-9 timer der er tale om. ( alt afhængig af min vagtplan og kærestens arbejde )
Jeg er også begyndt at lade ham passe sig selv når vi er hjemme og lade være med at tage ham med når jeg skal ud og handle m.m. og det er helt uden problemer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alene hjemme / job
  • #1   4. maj 2006 synes dine måde at gøre det på nu er meget fint.. men tror nu ikke det er noget problem hvis han før har været vant til at være selv hjemme... men gode måde at vende ham til det er hvis i køre ture eller noget så lad ham være selv hjemme:-)

• #2   4. maj 2006 Sanne : tror nu heller ikke der bliver nogle problemer overhovedet.. for tiden passer jeg hus for min mor ( den heldige skiderik sidder i paris lige nu *ss* ) og jeg har ikke set min hund siden kl. 10.. han løber rundt nedenunder og passer sig selv, så som sagt meget selvstændig.. men hellere forebygge end at skulle til at lave hele træningen med alene hjemme om igen smiley

men vi er begyndt på at lade ham være alene hjemme når vi handler m.m. mener også at det vi gør er nok, men ville lige høre herinde smiley
    Han har også en masse legetøj samt en vindueskarm han sidder meget i når han er alene, så aktivering af ham burde også være fin.

• #3   4. maj 2006 Sabina (Randers) N
    ja så er det da ikke noget problem der.. er jeg sikker på.. tror han render rundt og hygge sig:-) thi hi.. men ja kan godt forstå du gerne lige vil have det "godkendt" hæ hæ.. er jo ret nok kunne jo være der var andre der havde nogle gode råd.. og ja det ville være surt at skulle begynde om og om igen på det han allerede ved:-)

• #4   4. maj 2006 Sanne : nemlig smiley

he... han er nu snu nok det bette monster.. i morges vækkde han mig ved en 8 tiden og jeg gik nedenunder og åbnede terrasse døren så han kunne komme ud og tisse, han plejer at løbe rundt i haven i ½ til 1 time og snuse og jagte fugle, lege med pinde osv. .. men jeg åbnede som sagt døren, så vendte jeg ryggen til og gik hen i køleskabet og tog en dunk vand, bagefter gik jeg ovenpå for at redde seng og hvem finder jeg der?? shorty!!
    Den bette bisse havde bare lokket mig ud af sengen så han selv kunne ligge der og fylde det hele!! *ggg*

• #5   4. maj 2006 Nå, jeg vil smutte ned og gøre køkken rent.. selvom at der er godt vejr kan sådan nogle små poter stadig lave en del svineri på et sort/hvidt gul *ss*

Kommentér på:
alene hjemme / job

Annonce