Hvornår starter helvede ?? {{forumTopicSubject}}
med de små racers teenagerstreger ??
Da jeg havde Simmer muterede han omkring 6 mdr.`s alderen til en fu...... irriterende hanhund der bare skulle vise alle de andre hvad han havde imellem benene og glemte alt om mig og tog på strejf rundt i trafikken
Jeg syntes , jeg har hørt , at med små racer , at de er hurtigere til at modnes end de store hunde og nu er jeg så små begyndt , at forberede mig på et sand helvede med en han hund fra Tjekkiet blandet med noget fra Sverige LOL ( kan det blive mere internationalt )
Men Bertil opfører sig 100 % eksemplarisk hele døgnet , intet ballade med ham , what so ever.
Så mine spørgsmål er følgende ;
- er det alle hunde der bliver djævle
- og hvornår er det med de små , dette helvede starter ?
Ville jo gerne kunne nå at bestille et længrevarende ophold til Bertil ved et hundehotel imens det står på
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.988
Ej, vores små er også blevet lidt trodsige i 6. mdr.'s-alderen...
jul 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 90 Svar: 690
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
Du siger noget der ..... , jeg tænker så , at jeg må sørge for rigeligt med Baileys , så kommer vi igennem det med huset intakt LOL
Annette A
hvis det er startet ,
så takker jeg min skaber for denne hund ,
som er blid som et lam og slet ikke som forventet ,
Tjekkisk af sind og dermed opfarende og vildt gestikulerende som alle tjekker jo ellers er LOL
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 132
sep 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.239
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
I følge dem, burde hun have en rolig periode fra ca 10-17 måneder. Det er der bare ingen der har fortalt hende *G*
Tror hun havde to rolige måneder. Og så var ''helvedeshunden'' (kærligt ment) tilbage igen ;O)
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
Lia derimod, tjooo hun havde da 2 dage hvor hun hørte knapt så godt, men ellers har der intet været overhovedet - og jeg klager bestemt ikke.
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Det har så eskaleret stødt og roligt indtil 8-9 måneders alderen hvor niveauet har holdt indtil omtrent 1 år, hvor det så er blevet bedre...
Således kan vi også mærke det med lillevapsen nu - stille og roligt øger han repetoiret *GG*
Han er FRÆK!
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.931
Krav til træning måtte dog sættes lidt ned og hun fik irriterende hvalpevaner - så som at tygge i ledninger! Noget hun sjovt nok ikke havde gjort som lille hvalp, så det var vi noget forundrede over... det gik dog hurtigt over - tror kun hun nåede at æde 2-3 stykker inden hun åbenbart ændrede mening....
Hvornår starter helvede ??