{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Hvornår starter helvede ?? {{forumTopicSubject}}

med de små racers teenagerstreger ??

Da jeg havde Simmer muterede han omkring 6 mdr.`s alderen til en fu...... irriterende hanhund der bare skulle vise alle de andre hvad han havde imellem benene og glemte alt om mig og tog på strejf rundt i trafikken smiley

Jeg syntes , jeg har hørt , at med små racer , at de er hurtigere til at modnes end de store hunde og nu er jeg så små begyndt , at forberede mig på et sand helvede med en han hund fra Tjekkiet blandet med noget fra Sverige LOL ( kan det blive mere internationalt )

Men Bertil opfører sig 100 % eksemplarisk hele døgnet , intet ballade med ham , what so ever.

Så mine spørgsmål er følgende ;

- er det alle hunde der bliver djævle
- og hvornår er det med de små , dette helvede starter ?

Ville jo gerne kunne nå at bestille et længrevarende ophold til Bertil ved et hundehotel imens det står på smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår starter helvede ??
  • #1   25. sep 2010 Han er for påvirket af Bailey til, at lave ulykker... Den stakkels dreng har været nødt til, at blive voksen alt for hurtigt, så du har slet ikke nået at registrere det....;0)))

Ej, vores små er også blevet lidt trodsige i 6. mdr.'s-alderen...

• #3   25. sep 2010 Jeg har aldrig helt forstået det med trodsalderen.... Er de ikke det fra 8 ugers alderen og så hele livet igennem?? smiley

• #4   25. sep 2010 Trine L

Du siger noget der ..... , jeg tænker så , at jeg må sørge for rigeligt med Baileys , så kommer vi igennem det med huset intakt LOL

Annette A

hvis det er startet ,
    så takker jeg min skaber for denne hund ,
    som er blid som et lam og slet ikke som forventet ,
    Tjekkisk af sind og dermed opfarende og vildt gestikulerende som alle tjekker jo ellers er LOL

• #6   25. sep 2010 her florere hormonerne på fulde hammer, og Felix er 4,5 månede gammel. Han ødelægger dog ikke noget. Men er hanhund med stort H

• #7   25. sep 2010 Cocio er 3 mdr. og jeg venter stadig på at hun skal blive sød;o) Hun har været en djævel lige siden hun kunne gå;o)

• #8   25. sep 2010 Man kan aldrig vide sig sikker *G* Lulu følger heller ikke de faser, som er sat som overordnede guidelines.

I følge dem, burde hun have en rolig periode fra ca 10-17 måneder. Det er der bare ingen der har fortalt hende *G*

Tror hun havde to rolige måneder. Og så var ''helvedeshunden'' (kærligt ment) tilbage igen ;O)

• #9   25. sep 2010 Jeg skal ikke kunne sige hvordan det er med de små hunde. Jeg troede faktisk at de fulgtes nogenlunde ad indtil 1 års alderen, men nej, det er ikke alle hunde, der kommer i lømmelalderen. Min første hund var et mareridt fra hun var 6 mdr. - 12 mdr. gammel. Slutningen på hendes lømmelalder var første løbetid.

Lia derimod, tjooo hun havde da 2 dage hvor hun hørte knapt så godt, men ellers har der intet været overhovedet - og jeg klager bestemt ikke. smiley

• #10   25. sep 2010 Mine hvalpe har været irriterende fra første dag.
    Det har så eskaleret stødt og roligt indtil 8-9 måneders alderen hvor niveauet har holdt indtil omtrent 1 år, hvor det så er blevet bedre...

Således kan vi også mærke det med lillevapsen nu - stille og roligt øger han repetoiret *GG*

Han er FRÆK!

• #11   25. sep 2010 Karla - dsg blanding - ramte teenagemuren omkring 7 måneder gammel. Hun var dog ikke slem. Kunne gå uden snor hele vejen igennem...

Krav til træning måtte dog sættes lidt ned og hun fik irriterende hvalpevaner - så som at tygge i ledninger! Noget hun sjovt nok ikke havde gjort som lille hvalp, så det var vi noget forundrede over... det gik dog hurtigt over - tror kun hun nåede at æde 2-3 stykker inden hun åbenbart ændrede mening....

Kommentér på:
Hvornår starter helvede ??

Annonce