500 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Gode råd. Gode råd.

Hej alle hunde elskere..
Jeg kunne vildt godt bruge nogle gode råd til min mor omkring hendes 4 årige tæve. ( border terrie )

Min mor og far er gået fra hinanden, og de havde en hund sammen, det var mere min fars hund, end min mors. Desværre kunne den ikke bo hos min far, og de valgte at min mor skulle beholde den, MEN!, vi kan føle på hende at hun er meget deprimeret, når hun ikke ligger under dynen og sover, ligger hun ude på badeværelset.. smiley Det er meget trist, og når min far har været på besøg piver hun når han er gået, så vi har sagt at han ikke skal komme på besøg de næste par dage..

Er der ingenting vi kan gøre for at få hende op i humør?

Kærlig Hilsen Belinda..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode råd.
  • #1   23. sep 2010 Puha den er svær. Har selv haft en hund der blev depri, da hans "storebror" blev aflivet for nogle månder siden. Det vi fandt frem til der hjalp ham var simpelthen at få dækket det savn han havde i form af en ny hund.
    Ved ikke lige lige hvordan man kringler den når det er en person hun savner. Tror jeg ville snakke med en hundeadfærdsterapeut (gjorde jeg med min egen)

• #2   23. sep 2010 Hvor lang tid siden er det???

Hvis det er savnet der er skyld i det, vil det muligvis blive bedre med tiden... Da vi mistede Micha, reagerede Ziggie ret kraftigt... Hun spiste næsten intet, sov meget og blev meget kælen... Men efter en måneds tid blev hun sig selv igen, og nu mærker vi absolut intet på hende :O)

• #3   23. sep 2010 Måske skal din mor lægge alle sine kræfter ind på, at opbygge et rigtig godt tillidsbånd til hunden - så ledes at hunde bliver hendes istedet for din fars. Det kan godt lade sig gøre, hvis din mor har tiden og overskudet til det....

Kommentér på:
Gode råd.

Annonce