Gode råd. Gode råd.
Hej alle hunde elskere..
Jeg kunne vildt godt bruge nogle gode råd til min mor omkring hendes 4 årige tæve. ( border terrie )
Min mor og far er gået fra hinanden, og de havde en hund sammen, det var mere min fars hund, end min mors. Desværre kunne den ikke bo hos min far, og de valgte at min mor skulle beholde den, MEN!, vi kan føle på hende at hun er meget deprimeret, når hun ikke ligger under dynen og sover, ligger hun ude på badeværelset.. Det er meget trist, og når min far har været på besøg piver hun når han er gået, så vi har sagt at han ikke skal komme på besøg de næste par dage..
Er der ingenting vi kan gøre for at få hende op i humør?
Kærlig Hilsen Belinda..
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.053
Ved ikke lige lige hvordan man kringler den når det er en person hun savner. Tror jeg ville snakke med en hundeadfærdsterapeut (gjorde jeg med min egen)
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.957
Hvis det er savnet der er skyld i det, vil det muligvis blive bedre med tiden... Da vi mistede Micha, reagerede Ziggie ret kraftigt... Hun spiste næsten intet, sov meget og blev meget kælen... Men efter en måneds tid blev hun sig selv igen, og nu mærker vi absolut intet på hende :O)
jul 2008
Følger: 18 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 28 Svar: 461
Gode råd.