{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Øvøv..! -Men det blir vel godt! {{forumTopicSubject}}

Så er min lille Wilma kommet i behandling for hjerte/lungeorm efter røngen igår viste indsnævringer i hendes lunger.. smiley Jeg er lettet for det er hårdt at gå i uvisheden, fedt endelig at få en dianogse.. Men hvor har ondt af det lille pus, vi glæder os til at se hende rask, men "frygter" det måske også for hun er jo super fræk og legesyg trods alt de hun har været igennem..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øvøv..! -Men det blir vel godt!
  • #1   22. sep 2010 God bedring til Wilma. Det positive er at I har opdaget det i tide, så hun kan blive behandlet for det.

Kan godt forstå at I glæder jer til at hun er rask igen.

• #2   22. sep 2010 Åhr .. Rigtig god bedring med hende..

• #3   22. sep 2010 De skader hjerteorm laver og lungeorm for den sags skyld, to forskellige typer orm, har lige fået en lang forklaring fra min dyrlæge om de ikke er samme orm.. De skader bliver da ikke gode igen??

• #4   22. sep 2010 Jeg håber da skaderne bliver gode igen, hvorfor ellers sætte hende i behandling..? Jeg har faktisk ikke styr på foreskellen mellem hjerteorm og lungeorm. Så hvis der er nogle kloge hoveder herinde, ku jeg godt tænke mig at vide det..? Problemet er også lidt at de ikke kan se hvad hun specifikt fejler, de kan kun se indsnævingerne i hendes lunger..? - og nu er hun jo som sagt i behandling for hjerteorm..- Men det gør mig da lidt nervøs..

• #5   22. sep 2010 Lungeorm bliver ihvertfald ikke godt igen. Grunden til man behandler, er at det ikke skal blive værre.. Det af lungerne de har har ædt, kommer ikke til at virke igen. Det bliver til arvæv og hunden vil have nedsat lungekapacitet. Kender en politimand, som måtte kassere sin tjenestehund pga lungeorm. Men bliver det opdaget tidligt, er der ikke nået at ske så stor skade. Lungeorm kan testes for ved afføringsprøver, samlet over flere dage.

Kommentér på:
Øvøv..! -Men det blir vel godt!

Annonce