Uheldig hund {{forumTopicSubject}}
Tja, i sommerferien blev wilson j opereret for et ødelagt korsbån. Han er blevet hurtig frisk igen og mangler lige lidt muskelmase på det opererede ben, men er ellers fin.
Men så i onsdags blev han sløj og jeg tog til dyrlæge torsdag - de mente det kunne være gigt i knæet efter operationen. Kulden kunne få det til at gøre ondt, så han skulle på smertestillende et par dage og så skulle jeg se om det var blevet bedre.
Lørdag synes jeg ikke der var nogen bedring, så vi tog til dyrlægen igen. Da han skulle ud af bilen ville han hoppe ned, men det syntes min kæreste ikke han skulle, så han holdt en hånd foran ham og det resulterede i at hovedet blev bøjet ind mod maven og han peb. Det sagde vi så til dyrlægen og vi fandt muskelspændinger i nakken. Vi fik så en smertestillende indsprøjtning, antibiotika og skulle så tales ved igen mandag. (og smertestillende og antibiotika med hjem)
I går var det så ok og der havde faktisk været bedring, så vi aftalte at tales ved i dag igen. Jeg mener ikke kun det er muskelspændinger, da det nok ville have været bedre end det er nu, så jeg vil gerne have en kiropraktor til at se på det.. Så nu skal vi til røntgen i morgen, så vi kan udelukke en diskus..
Puhh, jeg synes det er hårdt
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 31 Hunde: 4 Annoncer: 8 Emner: 73 Svar: 4.131
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 1.887
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 4 Emner: 146 Svar: 1.591
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 1.887
Han fik en sprøjte med binyrebarkhormon og jeg tog ham med hjem (og var helt utrøstelig og fortabt - troede at nu var det slut med ham..)
MEN, så her til aften har han været helt sig selv.. mega irriterende og laver ballade. Hopper op, trækker på gåture og humper min arm..
ahh, så er der bedring på vej og jeg har mit gode humør igen!
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 31 Hunde: 4 Annoncer: 8 Emner: 73 Svar: 4.131
Uheldig hund