{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shampoo til allergi hunde
  • #1   3. maj 2006 jeg ville ikke vaske hunden pga det.... Men jeg har fået noget ved dr.dyr for at tage kløe osv for allegihunde, men synes ikke det hjælper og det er meget stærk og man skal bruge balsam bagefter...

• #2   3. maj 2006 jeg vil spørge ved en dyrelæge eller en dyrebutik, hvad der er bedst til hunden

• #3   3. maj 2006 Jeg har også engang fået både balsam og schampoo til en alergi hund men det var mest for at fjerne den betændelse han havde i huden efter at han havde kløet sig, det blev også købt hos dyrlægen jeg kan ikke huske hvad det hedder men det ved din dyrlæge sikkert

• #4   3. maj 2006 Ja spørg Kristian om det - det ved han godt

Vi bruger noget men jeg ved ik om det er godt for jer ; )

• #5   3. maj 2006 Hej Lone,

Kan Karsten din huddyrlæge fra Ålborg dyrehospital ikk' hjælpe dig ???

Det undre da mig lidt.....

Det vi bruger til Kiki er Vetriderm's produkter, som er købt hos vores hud dyrlæge : )

Håber du finder noget .

• #6   3. maj 2006 Ups jeg mente naturligvis Kristian og ikk' Karsten *ss*

• #7   3. maj 2006 Evers - shampoo er en del af den nødvendige støtte behandling - man bør bruge begge dele + rense ører jævnligt

Så det ene udelukker ikke det andet - tværtimod.

Det er jo ik alm shampoo man bruger men fx klor hexidin shampoo til at fjerne overflødigt hudfedt osv.

Rikke - nej husstøvmide allergi har intet med foder at gøre men rigtig mange hunde er allergiske overfor begge dele og man ser tit en meget gavnlig virkning ved at skifte foder til et lagermide frit produkt eller BARF

Jeg bruger på skift Malaseb og et produkt fra Vetriderm som hedder K-Hex som er med klorhexidin i...

• #8   3. maj 2006 hej! derfor at man skal bade sin hund jævnligt når den har allergi er fordi deres hud producere mere fedt(talg) end raske hunde,det er meget vigtigt at bade den lige så snart man kan mærke den er fedtet(man kan ligesom nuldre sine fingre af bagefter)hvis man ik gør dette vil hunden udvikle en hudbetændelse som kan være meget pinefuld for hunden samt den kan miste meget af sin pels. vi vasker jævnligt Ugly i Vetriderm k-hex+ renser ørene hver dag og fodbader.

• #9   3. maj 2006 Louise - jep lige præcis

Nelly har kun problemer på poter og ører - intet på kroppen

Jeg har dog aldrig oplevet hende fedtet - hun begynder at slikke poter lang tid inden - men hos os står den også på pote vask og ørerensning ugentligt!

• #10   4. maj 2006 Tak.

Shiko har eksem i pelsen, det er ligesom Louise siger, hun bliver fedtet og derefter kommer der bumser, ved godt det lyder lidt mærkelig. Har nu talt med Kristian og de anbefaler aloe vera produkter, så det har jeg nu bestilt. Og selvfølgelig til Evers, Shiko skal hyposensiliberes, og det bliver hun så snart vi får medicinen hjem.

Kommentér på:
Shampoo til allergi hunde

Annonce