{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

Kan hund fornemme baby? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er gravid i 28. uge og min chi vil rigtig gerne ligge op ad min mave, især når vi skal sove. Der får han et par spark engang imellem og jeg har tænkt på, om han måske kan fornemme, at der er noget derinde? At han gerne vil ligge der, fordi han (baby) er derinde... Han er meget morsyg og jeg er den han helst vil være ved.

Ja, bare lige en tanke fra mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan hund fornemme baby?
  • #1   20. sep 2010 Det kan de bestemt. Min gamle chefs hund begyndte at prikke chefen i maven med snuden inden de vidste, at hun var gravid.

• #2   20. sep 2010 Det tror jeg bestemt også at de kan, baby kan også fornemme hunden, da jeg var gravid lå Lobo nogen gange ved mig om aftenen, når Silas så sparkede i maven og Lobo lagde hovedet på min mave, så blev der helt stille derinde, de kunne helt sikkert fornemme hinanden. Og det sjove var, at da Silas var helt ny, reagerede han slet ikke når Lobo gøede, det var han også vant til, inde fra maven. smiley

• #3   20. sep 2010 Lyder rart. Ja, vi har to hunde og jeg tror også på, at han bliver vant til dem inde fra maven af. Men sjovt som Oliver, min chi, gerne vil ligge op ad mig.

• #4   20. sep 2010 Det mener jeg bestemt de kan, jeg kunne i alt fald ikke være i fred på sofaen da jeg var gravid da vores hanhund syntes det var så hyggeligt at ligge hans hoved på min mave, og hvis babyen sparkede duttede han forsigtigt igen smiley
    Tæverne opførte sig ret overforsigt ment som ingen leg for tæt på mig...
    så er sikker på hundene kan fornemme at man har noget man skal passe på og beskytte når man er gravid...

• #5   20. sep 2010 Sagtens det ku min tæve ihvertfald, og hun gør det også ved min veninde nu som er gravid,

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 43
    #6   20. sep 2010 Jeg er selv i 28. uge og har tydeligt kunne mærke en ændring på vores hund. Hun var klar over jeg var gravid før vi selv vidste det -hun gik med snuden i rumpen af mig HELE tiden da jeg kun var et par uger henne og den adfærd har vi ikke oplevet hos hende før. Og så er hun blevet meget mere vogtende når jeg er alene hjemme..

• #7   20. sep 2010 Jeg er også gravid i uge 23 vores lille Kenzo putter meget med mig og er holdt helt op med at lege vildt med mig han går så pænt i snor når det er mig der går med ham og så passer han mer på her hjemme om det er hans alder det med at være vakt hund det ved jeg ikke for før sov han bare
    Men jeg tror hunde kan mørke mer end man regner med

Kommentér på:
Kan hund fornemme baby?

Annonce