Lidt nyt om "drengene" ! {{forumTopicSubject}}
Agge er i øjeblikket hos dyrlægen, han skal scannes i her i dag ! (kanske han allerede er blevet det)
Så mænd og kvinder, X lige fingre for, at det kun har været en forstuvning eller andet forholdvis harmløst, som gav ham denne smertefulde stund i forrige uge !
Jeg har bestilt ekstra billeder af scanningen, og bestilt tid hos kiropraktoren til mandag.. Hvis han iflg. dyrlægen kan behandles ? -Men det finder jeg jo så ud af i dag..!
Det sgu´ godt nok svært at vente i uvished !
Misse-pigen har så småt begyndt at få lov til at komme ind i stuen, til mig og drengene..
Og nu kommer det sjove !
Geister har udnævnt sig til at, være Misse-pigenens vogter !
Han går helt konsekvent mellem Misse-pigen og Agge, hvis Agge viser Hmm lidt mere interesse end hvad godt er !
Rent faktisk både knurre og "hapser" han efter Agge, når Agge kommer Misse-pigen for nær !
Misse-pigen er kold i R**** overfor drengene !
Hun ejer nemmerlig det hele !
Og alle rettigheder mener hun også at have..
I aftes hoppede hun lige så frejdigt op i sofaen, lige mellem begge drenge, og lagde sig til at soignere sig... *gg* jow jow.. hende har vi megen glæde af !
Agge syntes at hendes mad er faantastisk !
Desværre mener Geister at, det er hvad som kommer ud i den anden ende, som vækker interesse ! ADR !
Jeg har jo længe været i tvivl (og er det egentligt stadig lidt) om Misse-pigen er drægtig eller hvad.. Hun har i allefald ikke været lige oppe over, da jeg hentede hende !
Jane har givet hende ormekur, og jeg suplerede 14 dg efter ! Med det restutat at hendes mave svandt noget ind !
Men så her i går aftes, kunne jeg se, at maven er begyndt at få denne lidt karakteristiske form, sådan lidt hmm trekantet.. og sørme ikke om hendes mælkekirtler er ved at hæve op !
Så i morges inden jeg kørte afsted, lavede jeg en fødekasse, med en lille indgang (gl. flyttekasse) Hun gider nemlig ikke være i den fine pileflettede transportkasse/kattehule, som jeg har købt til hende ! (Såen et skarn) Nu får jeg så se, om der er killinger eller hvad hulen det så kan være...?
Missemanden kommer kanske i morgen, han skal først indfanges ! Egentlig havde jeg regnet med at han kom i Mandags, men Jane og jeg gik lidt fejl af hinanden !
Vi får se hvordan det kommer til at gå med ham..?!
Han er meget mere en udendørskat end hvad Misse-pigen har vist sig at være.. For selvom døren er åben, så løber hun ikke ud ! (Foruden jeg er med altså
*gg* lidt flippet, for hun render i hælene på mig)
Det var så lidt "nyt" herfra.. !
Skulle jo lige bruge lidt af ventetiden "fornuftigt", inden dyrlægen ringer !
/Moster.
mar 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.659
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Ja både med det ene og det anden
Jeg krydser fingre for at det ikke er noget slemt.. *hvisker: og at der er killinger;-)*
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
Hvor er det dejligt typisk for de kære misser at opføre sig som små dronninger. *ss* Dejligt det går godt med hende osse ;O))
jun 2005
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 3.577
Selvom jeg kanske lyder rolig, så er jeg godt nok nervøs !
Egentligt var jeg helt rolig, lige indtil jeg trådte ind i konsultationen, da tilstår jeg blankt, at jeg begyndte at græde..
Min dyrlæge hun blev vist lidt overrasket, for jeg er jo altid så "fattet" .. Men der knækkede tråden altså..
Øvs det er grimt at skulle vente..
feb 2005
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 47 Svar: 2.020
Men pøj med det hele
jun 2005
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 3.577
Og tak Gitte.. een holder kaje !
Lidt nyt om "drengene" !