{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Lidt nyt om "drengene" ! {{forumTopicSubject}}

Agge er i øjeblikket hos dyrlægen, han skal scannes i her i dag ! (kanske han allerede er blevet det)

Så mænd og kvinder, X lige fingre for, at det kun har været en forstuvning eller andet forholdvis harmløst, som gav ham denne smertefulde stund i forrige uge !

Jeg har bestilt ekstra billeder af scanningen, og bestilt tid hos kiropraktoren til mandag.. Hvis han iflg. dyrlægen kan behandles ? -Men det finder jeg jo så ud af i dag..!

Det sgu´ godt nok svært at vente i uvished !


Misse-pigen har så småt begyndt at få lov til at komme ind i stuen, til mig og drengene..
Og nu kommer det sjove !
Geister har udnævnt sig til at, være Misse-pigenens vogter !
Han går helt konsekvent mellem Misse-pigen og Agge, hvis Agge viser Hmm lidt mere interesse end hvad godt er !
Rent faktisk både knurre og "hapser" han efter Agge, når Agge kommer Misse-pigen for nær !
Misse-pigen er kold i R**** overfor drengene !
Hun ejer nemmerlig det hele !
Og alle rettigheder mener hun også at have..
I aftes hoppede hun lige så frejdigt op i sofaen, lige mellem begge drenge, og lagde sig til at soignere sig... *gg* jow jow.. hende har vi megen glæde af !

Agge syntes at hendes mad er faantastisk !
Desværre mener Geister at, det er hvad som kommer ud i den anden ende, som vækker interesse ! ADR !

Jeg har jo længe været i tvivl (og er det egentligt stadig lidt) om Misse-pigen er drægtig eller hvad.. Hun har i allefald ikke været lige oppe over, da jeg hentede hende !
Jane har givet hende ormekur, og jeg suplerede 14 dg efter ! Med det restutat at hendes mave svandt noget ind !
Men så her i går aftes, kunne jeg se, at maven er begyndt at få denne lidt karakteristiske form, sådan lidt hmm trekantet.. og sørme ikke om hendes mælkekirtler er ved at hæve op !
Så i morges inden jeg kørte afsted, lavede jeg en fødekasse, med en lille indgang (gl. flyttekasse) Hun gider nemlig ikke være i den fine pileflettede transportkasse/kattehule, som jeg har købt til hende ! (Såen et skarn) Nu får jeg så se, om der er killinger eller hvad hulen det så kan være...?

Missemanden kommer kanske i morgen, han skal først indfanges ! Egentlig havde jeg regnet med at han kom i Mandags, men Jane og jeg gik lidt fejl af hinanden !
Vi får se hvordan det kommer til at gå med ham..?!
Han er meget mere en udendørskat end hvad Misse-pigen har vist sig at være.. For selvom døren er åben, så løber hun ikke ud ! (Foruden jeg er med altså
*gg* lidt flippet, for hun render i hælene på mig)

Det var så lidt "nyt" herfra.. !
Skulle jo lige bruge lidt af ventetiden "fornuftigt", inden dyrlægen ringer !

/Moster.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt nyt om "drengene" !
Kommentér på:
Lidt nyt om "drengene" !

Annonce