{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

Euro Puppy {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen..
Sad og lavede noget research på en race og ville kigge på kenneler både herhjemme og i udlandet, da jeg faldt over denne her hjemmeside http://www.europuppy.com/
.... Først så jeg på nogle super lækre hvalpe og troede det var en DBA- ligenende side, men så fandt jeg ud af, at det faktisk er en virksomhed af en art der køber hvalpe fra opdrættere og videresælgere dem.....

Er blevet lidt forarget over at hundehandel, som det jo er, foregår så åbenlyst og "professionelt"...? Det er faktisk ligesom alt andet internethandel.. vælg din vare og få den tilsendt... Bare med levende dyr.

Hvilke opdrættere vælger at sælge deres hvalpe til et firma, velvidende om at de ikke aner hvor deres hvalpe ryger hen???

Blev lidt nysgerrig og skrev faktisk på en hvalp for at finde ud af hvordan det foregår.. Alle hvalpe er med stamtavle men der bliver ikke oplyst fødedato eller kennel på selve hjemmesiden...

Ham jeg skrev til sagde at jeg måtte godt få både kopier af forældres stamtavle og kennelnavn men så måtte jeg love dem at jeg ikke ville kontakte opdrætteren direkte??????????????
De spørger heller ikke ind til en som person... De aner ikke hvem jeg er og det er så tydeligt at de ser hvalpene som varer der kan tjenes penge på og intet andet...

Anyways... Jeg ville da høre om der var nogen herinde, der var bekendt med dette såkaldte firma af en art??? Og så også lige dele min frustration med jer.... .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Euro Puppy
Kommentér på:
Euro Puppy

Annonce