{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  To hunde og indflytning
  • #1   16. sep 2010 Hmm synes det lyder lidt mærkelig hvis det er sådan. tilgengæld kan der bo nogle i afdelingerne der har 2 hunde fordi de har haft dem inden reglerne blev lavet om til at man kun må have 1. I det tilfælde får de selvfølgelig lov til at beholde hunden til den naturligt afgår.

Men tror da slet ikke man må flytte ind hvis man har flere husdyr end der er tilladt i afdelingen.

• #2   16. sep 2010 Nej du kan i enkelte tilfælde få tilladelse til at beholde dine 2 hunde, men det er noget bestyrelsen i foreningen skal tage stilling til og siger de nej er der ikke noget at gøre, så må du enten finde et andet sted at bo eller skille sig af med den ene hund. Flytter du alligevel ind med begge hunde recikere du at blive smidt ud igen.

• #3   16. sep 2010 Ja jeg ved godt at det er sådan at hvis man havde to inden reglerne blev lavet om, så må man gerne beholde dem, men jeg mener bare også der er nogle regler omkring når man flytter ind...

• #4   16. sep 2010 jeg fik det at vide for noget tid siden af en i min boligafdeling, men om den person er inde i reglerne ved jeg selvfølgelig ikke.....

Men nu er det kun et spørgsmål. Jeg har jo kun Bella smiley

• #5   16. sep 2010 Ellers er der vel ingen grund til at lave regler for hvor mange husdyr folk må have?
    Så skulle jeg i hvert tilfælde have anskaffet mig nogle flere dyr inden vi flyttede ind her hvor vi bor, så ville jeg ikke behøve at lede efter hus nu smiley

• #6   16. sep 2010 Det lyder som en absurd tanke. Det skulle jo så også gælde, hvis man ikke må have hund, men flytter ind med en. Jeg tror, der ville være forholdsvis meget boligbytteri på den konto, hvis man kunne det

• #7   16. sep 2010 Altså boligselskabet kan ikke kræve, at man afliver sin ene hund, men så længe, de ikke tvinger en til at flytte ind i deres ejendom er det vel næppe heller tvang. Kan slet ikke se logikken, må jeg indrømme

• #8   16. sep 2010 Hvis du skal flytte ind et sted hvor man kun må have 1 hund, må du kun flytte ind med den ene. Med mindre du kan få særtilladelse ved at søge dispensation, men det skal man bestemt ikke regne med. Kan man ikke deet må man jo sælge den ene hund eller finde en anden lejlighed. Så enkelt er det.

• #9   17. sep 2010 Hvis der stod i relementet at man måtte have en hund, da du flyttede ind, så må man have en. Flytter man ind med to, kan boligforeningen kræve man kommer af med den ene hund. Ellers kan man blive smidt ud af sin bolig. Kun i tilfælde hvor reglerne laves om efter man er flyttet ind, kan man beholde sine hunde, men må ikke anskaffe en ny, når en af dem dør.

Kommentér på:
To hunde og indflytning

Annonce