{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det mig eller hunden
  • #1   16. sep 2010 Super godt afsnit..Vores hund er ikke aggressiv overhovedet, men han trækker som en sindssyg når han ser andre hunde fordi han vil hen og lege... Tror jeg vil prøve hendes metode... har prøvet den før uden det virkede, men skal nok have nogle andre og bedre godbidder med...

• #2   16. sep 2010 Godt afsnit og elsker victoria men hvis jeg var de ejere havde jeg valgt at få hunden aflivet ville aldrig turde stole på den og så når man har en lille. og ville heller ikke drømme om at give sådan en hund videre og risikere hunden bliver sendt fra hjem til hjem og have et elendigt liv så hellere aflivning

• #4   16. sep 2010 Jeg vil sige at jeg er da noget bekymret for hvordan hunden reagere når barnet kommer i kravlealderen.

Udemærket afsnit, men jeg savner igen at hun taler om aktivering, især fordi at en Weinmaraner altså er en jagthund som skal stimuleres for at trives.

• #5   16. sep 2010 Hun er meget dygtig!!

Tror det er svært altid at nå hele vejen omkring alle ting i et program på så kort tid.. men hun har jo sikkert været hos dem mange timer under optagelserne og fået fortalt dem alle ting..

Det ikke altid der er meget mere i det hun gør på tv end i virkeligheden.

Har selv set et af hendes programmer og brugt hendes metode til at få hunden ud af køkkenet og det virkede her efter blot få dage..

• #6   16. sep 2010 Naturligvis er programmet klippe i /sammen. Men hvis det er meningen at folk at blive klogere, så er det også vigtig at de får at vide hvad en weinmaraner kræver.

• #7   16. sep 2010 Jeg må også sige jeg ville være meget bekymret for den hund, Også fordi de starter meget kort tid før fødsel - Hvis de var startet sådan " vi går og tænker på at få barn" tid før så ville de have haft meget mere tid til træning og tilvænning.

Men flot fremskridt de alligevel fik smiley

• #8   17. sep 2010 Jeg ville ikke turde have den , sammen med min baby . men godt program . Nila har modsatte problem, er alt for glad andre hunde , og vil hen til alle og ligger sig ned for at nægter at gå . tror jeg vil prøve metoden " ros og god bidder når andre hunde går forbi " så hun lære at være tæt på uden at ligge sig og fare frem . elsker weinmaraner , men uuuhh måde de havde fået den på , og at den allerede var så nervøs fra starten ;-(

• #10   17. sep 2010 Jeg ved godt der ofte er meget mere i det end det vi ser på tv, men kan man tænke lidt selv så burde man kunne tænke sig lidt frem til hvordan man kan gøre jo.... Hun kommer jo med nogle rigtig gode ideer, så er det op til en selv at udvikle dem og arbejde videre på dem så de passer til dig og din hund....

Og nej jeg havde bestemt heller ikke turde have den hund, selvom de gjorde store fremskridt...

• #11   17. sep 2010 nej . Syntes det var vildt , den havde bidt 2 gange , og det var vist børn . og lød bestemt ikke til børnene , havde gjort hunden fortræd . men skøn hund , desværre med skidt sind eller hvad man siger .

Kommentér på:
Det mig eller hunden

Annonce