2x gange brætte opvågninger :( 2x gange brætte opvågninger :(
Hej alle sammen
I dag er det så mig, der gerne vil have hjælp/svar.
Det hele startede klokken 04:30 i morges, hvor jeg blev vækket af en forfædelig piven der kom fra min Chihuahua (Chico) nede i fodenden af sengen. Det vidste sig, at det var øret det var galt med, det lignede akkurat øremider, det var hævet, rødt og man kunne ane noget sort snask langt nede i øregangen. Nå men, så tænker jeg, det jo bare et smut til dyrlæge og få kigget på det (han døjede nemlig med øremider da jeg købte ham, så jeg vidste, at det var noget der kunne vente til eftermiddag, når jeg havde fået fri)
Senere samme dag ..
Jeg kommer hjem fra skole, og lufter begge mine hunde.
vi kommer hjem fra gå turen og ligger os alle 3 på sofaen og får os en god mofar, imens jeg venter på min kæreste skal komme hjem, så vi kan komme til dyrlæge. En halv time senere kan jeg hører kæresten køre op i indkørslen. MEN, det er ikke det der får mig livet op.. Nej det er Chico, som skriger af lungers fulde kraft. Jeg åbner med det samme øjene op og kigger på ham ( han ligger på mit bryst) og jeg ser han er helt stiv i kroppen og jeg kan slet ikke få kontakt med ham og hans øjne flakker. Jeg aner overhoved ikke hvad jeg skal gøre, andet end selvfølgelige at blive hos ham. Anfaldet varer i ca 30 sek (lange 30 sek) og han kommer til sig selv igen og han er selvfølgelig helt rundt på gulvet og han har tisset på sig selv
Vi kører derfor straks til dyrlæge,
De siger så, at de tror det kan være ellepsi og vi får en tid hos dem imorgen tidlig, de havde nemlig ikke flere tider i dag. (De vuderde også at det ikke hastede, da han var klar i hovede og så frisk nok ud)....
Mit spørgsmål lyder så: Er der nogen af jer der har prøvet noget ligende ? tror I det er ellipsi, eller noget helt andet ?
Håber I vil svare på dette (:
Mvh Den MEGET bekymret mor
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 36 Svar: 146
jul 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 41 Svar: 618
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 31
Frederikke H: Ja det kunne desværre godt tyde på, at det er det han fejler
sep 2004
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 41 Svar: 613
Go bedring med det lille puds..