Nila blev pludselig meget angst .. {{forumTopicSubject}}
Nila er 7 mdr . og meget glad stor hvalp , med et stort teenage energi / krut i røven . Vi har 2 børn , hun elsker dem og er normalt ikke bange .
Men i dag gik jeg med hende alene , hvor vi bor . Der kommer så 2 udlanske børn , som i bund og grund er utrykke ved hunde , og viser det i hele deres kropsudtryk . Men de tager mod til sig og spørger om de må hilse på hende ( da de kommer fra anden kultur , er det tydeligt de ikke er vant til hunde ) .
Endelig er jeg ikke glad for folk hilser , da vi er ved at lære hende ikke at hoppe op af folk og , hun tror hun skal hilse på alle .
Men jeg siger ja , og pigen går hen mod nila , mens jeg forklare hun er en stor hvalp , og er meget glad og kan virke lidt voldsom ( måske udtrykker jeg ubevist , at jeg er utryk ved sitvationen) . Nila fare så frem , for at hilse , pigen flyver tilbage og bliver forskrækkede . så prøver drengen og pigen begge 2 at nærme sig nila , forfra og bagfra på en gang , hun løber om bag mig og gemmer sig , bukker sig helt ned ( og sidder som sku hun tisse ) og halen sidder helt mellem benene , hendes øre sidder helt tilbage og hun virker simpelhen så angst og hun røre sig ikke ud af flækken . Jeg siget Stop til børnene med det samme og beder dem om at gå væk , og siger hun er bange for dem , og de skal lade hende være i fred .
Ved endelig ikke hvad jeg vil med det her indlæg , men tænker meget på hendes reaktion .
Har i prøvet jeres hunde pludselig reagere sådan ?
Kan jeg ubevist have smitte af på hende , jeg endelig ikke syntes det var fedt .
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 46 Svar: 382
Sku dumt jeg ikke bare sagde nej , til de sku hilse .
aug 2006
apr 2010
aug 2006
apr 2010
apr 2010
Nila blev pludselig meget angst ..