{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Ærgerlig aftentur {{forumTopicSubject}}

I fredags på aftenturen skete der en ret ærgerlig hændelse.

Vi er på et stort åbent grønt areal og min hund er løs.

(han kan ikke med andre hunde, så han er kun løs på arealer med stort udsyn)

Lige pludselig hører jeg nogen der råber meget højt bagfra, vender mig om og ser en hund på vej i mod os med 200 i timen. Jeg vender mig om, tårner mig op og råber ad hunden at den skal gå hjem.

Da den så vender om, løber min egen hund efter den og han høre bare slet intet!

Jeg bliver nød til at løbe fra min lille datter som også er med for at løbe efter min hund, han vender endelig om og ham kommer på plads.

Han nåede over til hunden, men det var heldigvis en 9 måneder gammel tæve så der var heldigvis ikke sket noget.

Nu er det desværre slut, selv på åbne arealer at ha snoren af ham. Øv jeg nød det ellers meget og det gjorde Chopper os.
Troede jeg havde kontrol over ham, men der tog jeg fejl. Er bare glad for der ikke skete noget.

På turen hjem(med min i snor) møder vi en strejfer. Dette var en hanhund så jeg vendte mig endnu en gang om og råbte efter den, men den blev ved med at følge efter os. Ham der ejer hunden er alkoholiker og meget voldelig, så tør ikke rigtig sige noget til ham. Den har flere gange været i vores have, men er sku bange for at sige noget til ham. Hvad synes I jeg skal gøre?

Hunden er ikke til at få fat i, typisk strejfer der udemærket godt ved den gør noget den ikke må.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ærgerlig aftentur
Kommentér på:
Ærgerlig aftentur

Annonce