Så er vi hjemme fra Silkeborg udst. {{forumTopicSubject}}
Pyha hvor er vi trætte, er lige kommet hjem. Men det gik da fantastisk godt. Beckie var godt nok alene i Babyklassen, og hun fik en kanonkritik. Den kunne ikke være flottere, og hun gik som havde hun aldrig gjort andet.
Bianca vandt Champion klassen og blev BIM, lillebror Ditlev blev BIR, så det blev i familien. Da vi vandt opdrætsklassen, inden andre end os, skulle vi i Store Ring. Her blev vi sørme nr. 2, og IKKE sidst. Der var mange der var kørt hjem inden Store Ring, øv hvor er det ærgerligt. Så det har været en god dag.
Dog var det lige pludselig ligegyldigt at udstille. Vi fik for 2 mdr. siden dommerændring, da en dommer som vi smaddergerne ville have måtte melde sig syg. Han dømte i Brøndby sidste år og i Tollarp i Sverige. Vores "nye" dommer fortalte at han var død sidste fredag, pyha, han var ikke mere end i midten af 50'erne. Jeg ved ikke om jeg løber en risiko ved at skrive hvem det er, men jeg gør det alligevel. For der er sikkert flere der allerede ved det. Det var Ove Germundsson fra Sverige, en rar og meget sympatisk dommer. Det blev jeg godt nok meget ked af at høre, for det var mig der i sin tid bestilte ham til i dag, da jeg dengang var i Gårdhundeklubbens udstillingsudvalg.
Tak til Malte, Anne Mette og Jesper, vores trofaste tilskuere. Hvor var det et dejligt vejr i år i forhold til sidste år. Hvor var det deligt at I gad og tage den lange tur til Silkeborg. Vi ses.
Hov, min venindes hund blev Klubchampion. Tillykke med det. Hun er i øvrigt Biancas moster, så det blev i familien, og det var også Ronjas tur, da Bianca er Klubchampion.
En god dag som alligevel blev lidt for sørgelig.
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
Skønt at se jer alle igen, tager da gerne på tur for at følge jer.
Og tillykke med hundene, flot med opdrætterklassen det var ski flot.
Krydser fingre for et godt resultat i starten af November, hi hi.
Men hold op Beckie er sød, trods hun er lidt mor syg...
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.377
sep 2004
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 42 Svar: 144
Devil: EXC 1, cac 1 og 4 bedste han. Sunset EXC 2. og 4 bedste tæve.
Så en rigtig fed dag.
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Så er vi hjemme fra Silkeborg udst.