{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Sjov historie {{forumTopicSubject}}

Når jeg ser løse hunde vurderer jeg altid situatioen og ofte siger jeg højt og bestemt til hunden "kan du så komme hjem" og hjem det løber de man kan tydeligt se de godt ved de ikke må gå alene. Her den anden dag ser jeg så en løs schæfer komme luntende og rigtig hygger sig på ejen hånd beder kæresten holde ind og siger så til hunden den skal løbe hjem den den fik bare et helt bestemt udtryk der sagde ups jeg er ski afsløret og så luntede den hjem. Sikrer mig selvfølgelig altid de kommer hjem når det er. Men den schæfers fjæs var bare så underholdende. Haha

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjov historie
  • #1   3. sep 2010 Hvordan sikrer du dig at de kommer hjem?

• #2   3. sep 2010 Margit: Jeg kigger hvilken en have/hus de løber ind i og går så derind og siger til ejer at jeg lige har sendt deres hund hjem. Det nemmere end at samle hunden op og finde ejeren på andre måder. Men det kommer helt an på situatioenen hvad jeg gør er det en sky hund prøver jeg at lokke med den, er hunden meget forpustet og jeg tror den er lang væk hjemmefra prøver jeg også at få fat i den.

• #3   4. sep 2010 Lyder som om du ofte oplever hunde der løber hjemmefra. Er det noget du opsøger?

• #4   4. sep 2010 Anne: Nej men det sker da et par gange om året at man ser løse hunde. Og så er der en her i området hvis labrador stikker af mindst en gang om måneden. Hvordan skulle jeg opsøge det?

• #5   4. sep 2010 Ja jeg havde jo godt gættet at det nok var sådan du gjorde. Men jeg tænkte på at det jo ikke er sikkert at du møder hunden lige ved siden af dens hjem. Så måske skal den over en masse veje og igennem haver osv. før den er hjemme. Og så må det da være svært at se hvor den løber hen.

• #6   5. sep 2010 Margit: åh på den måde. Nej kunne ikke finde på at gøre det hvis hunden kunne risikere at løbe over en vej jeg vurderer altid situatioen. Det kommer jo an på hvordan hunden opfører sig og hvor vi er, hvad jeg så gør

Kommentér på:
Sjov historie

Annonce