{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.582 visninger | Oprettet:

Engelsk Bulldog {{forumTopicSubject}}

hej hundegalleri

er simepelthen så heldig at skulle hente mine nye
engelske bulldog på lørdag, er føreste gangs køber af netop den rase , så har li nogen spørgsmål så jeg er fuldt ud forberedt til den guldklump

Hvor meget vasker i den ?
hvad skal jeg vaske ?
hvad bruger i til at pleje folderne?
Er der andet jeg bør vide, ( sygdomme ved jeg til og har læst om )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Engelsk Bulldog
  • #1   1. sep 2010 Altså link kommer sådan rigtig i bad hver 2. Måned ca, og der bliver han vasket med KW hundeshampoo
    Og så render han i vandet på stranden og i kalkbruddet
    Han bliver vasket over det hele
    Folderne vasker jeg bare med ganske almindeligt vand og de fleste bullere har brug for det dagligt

• #2   1. sep 2010 hej ditte med link

tusinde tak for svaret

men skal li høre , du vasker den dagligt i alle folder, ? du smøre den ikke med creme ?

• #5   2. sep 2010 Nej jeg bruger ikke creme, men vasker dagligt eller hver anden dag folderne med en klud med vand intet andet, har hørt at zinksalve skulle være godt hvis man skal bruge creme

Og nej de skal ikke vaskes SÅ tit og der kan også godt gå 3 mdr i mellem eller 4, det afhænger af hvor beskidt han får gjort sig smiley

• #6   2. sep 2010 a) Vores hunde kommer i bad 1-2 gange om året, selvfølgelig afhængigt af hvor meget møg de får rullet sig i, men ofte kan det nu klares med en "skyller".

b) Tja, du skal vel vaske hele hunden efter behov smiley og ellers bare sørge for, at holde folder og næsefold rene og tørre.

c) Vi plejer folderne med sudocrem efter behov, zinkpasta 40 % hvis det er slemt, og evt. kan man også rense/vaske lidt med noget desinficerende. Til dagligt tørrer vi dog bare med en tør vatrondel.

d) Vil sige som Debbie, mon ikke din opdrætter kan være dig behjælpelig med, at besvare dine spørgsmål - jeg bruger i hvert fald min egen opdrætter rigtig meget...

Ja, og som førstegangs bulldogejer, så skal du derudover vide, at det er en fantastisk race, men hold da op hvor deres prutter stinker smiley

Held og lykke med din hvalp!

• #7   2. sep 2010 hej allesammen

tusinde tak for jeres dejlige svar. har virkelig hjulpet mine spørgsmål
    og ja skal hente den lørdag og kan næsten ikke vente.
    jeg skal hente den lidt nord for københavn, ved hellerup !

• #8   2. sep 2010 Jeg vasker mine efter behov, ca et par gange om året. Har de været ude og more sig i mudderet, kan de hvis de virkelig er meget beskidte, få en tur under haveslangen. Alle folderne, tørrer jeg bare med en klud smiley

Kommentér på:
Engelsk Bulldog

Annonce