1.582 visninger
|
Oprettet:
Engelsk Bulldog {{forumTopicSubject}}
hej hundegalleri
er simepelthen så heldig at skulle hente mine nye
engelske bulldog på lørdag, er føreste gangs køber af netop den rase , så har li nogen spørgsmål så jeg er fuldt ud forberedt til den guldklump
Hvor meget vasker i den ?
hvad skal jeg vaske ?
hvad bruger i til at pleje folderne?
Er der andet jeg bør vide, ( sygdomme ved jeg til og har læst om )
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
Og så render han i vandet på stranden og i kalkbruddet
Han bliver vasket over det hele
Folderne vasker jeg bare med ganske almindeligt vand og de fleste bullere har brug for det dagligt
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 7
tusinde tak for svaret
men skal li høre , du vasker den dagligt i alle folder, ? du smøre den ikke med creme ?
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
Og nej de skal ikke vaskes SÅ tit og der kan også godt gå 3 mdr i mellem eller 4, det afhænger af hvor beskidt han får gjort sig
okt 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 24 Svar: 991
b) Tja, du skal vel vaske hele hunden efter behov og ellers bare sørge for, at holde folder og næsefold rene og tørre.
c) Vi plejer folderne med sudocrem efter behov, zinkpasta 40 % hvis det er slemt, og evt. kan man også rense/vaske lidt med noget desinficerende. Til dagligt tørrer vi dog bare med en tør vatrondel.
d) Vil sige som Debbie, mon ikke din opdrætter kan være dig behjælpelig med, at besvare dine spørgsmål - jeg bruger i hvert fald min egen opdrætter rigtig meget...
Ja, og som førstegangs bulldogejer, så skal du derudover vide, at det er en fantastisk race, men hold da op hvor deres prutter stinker
Held og lykke med din hvalp!
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 7
tusinde tak for jeres dejlige svar. har virkelig hjulpet mine spørgsmål
og ja skal hente den lørdag og kan næsten ikke vente.
jeg skal hente den lidt nord for københavn, ved hellerup !
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.523
Engelsk Bulldog