{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

Narkoman og forsømmelse af hund. {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Står i et kæmpe dilemma. Jeg har en storebror , der er narkoman. Han har en blandingshund som han forsømmer på det groveste. Han glemmer tit at lufte sin hund i flere dage . Havde min mor som er dårligt gående ikke taget vare på ham , så var den hund aldrig blevet luftet , og set lyset af foder / vand og kærlighed.

Nu er det sådan at min mor er en ældre dame , med ingen forstand på den slags hunde. ( muskel hunde )Hun kan ikke holde til at gå uden hun får voldsomme smerter . Hun er opereret i hofterne , samt i ryggen for nyligt. Dette gør jo så at , Chico ikke får den optimale aktivering hverken psykisk eller fysisk. Jeg har snakket med min mor , og hun kan sagtens se , at det ikke er et værdigt liv hunden har. Derfor er vi blevet enige om at han må videre. Hunden skal så foræres væk. Jeg tænkte om vi evt kunne finde nogen der ville have ham gratis mod vi betalte for hans chip og vaccinationer , og i tilfælde af han ikke kunne være ved ny ejer , så betalte vi for hans sidste rejse til himlen. Mit spørgsmål er så. Kan man finde nogen der vil have en hund , som har været ved en narkoman ? og er det rimelige krav / betingelser vi stiller over for evt ny ejer ?

Vi holder alle af Chico , men min bror magter ikke engang sig selv , så at forlange han skal passe sin hund er ganske enkelt ikke muligt. Hjælp mig folkens er i vildrede .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Narkoman og forsømmelse af hund.
Kommentér på:
Narkoman og forsømmelse af hund.

Annonce